Мороз знайшов пояснення злету Тигіпка
Показник кандидата у президенти Сергія Тигіпка по екзит-полу свідчить про пряму залежність рекламної кампанії з результатом виборів.
Про це заявив кандидат у президенти Олександр Мороз в ефірі програми "Шустер Live".
"Якщо зіставити результати екзит-полів з обсягами рекламної кампанії і витрат на рекламну кампанію, то ми побачимо десь співвідносні результати. Хіба що між 2 і 1 місцем є певна невідповідність", - зазначив він.
"Але стрімкий показник Тігіпка по екзит-полу - це повне підтвердження прямої залежності рекламної кампанії і результатів виборів", - наголосив Мороз.
Він також вважає, що "це ще одне свідчення недостатності політичних традицій у суспільстві, щоб робити оцінку не тільки на основі реклами".
"Рекламну кампанію треба робити не за рахунок кандидатів, тому що мінімум 5 кандидатів не можуть підтвердити своїми виборчими фондами ті витрати, які понесені на рекламу. Треба, щоб це робила держава, створюючи рівні умови для всіх", - вважає кандидат.