У Львові вимкнуть світло на вулицях і зупинять електротранспорт
У Львові буде відключено вуличне освітлення через непроплату Держказначейством коштів на рахунки окремих комунальних підприємств.
Про це повідомляє УНІАН із посиланням на прес-службу Львівської міськради.
За словами керівника "Львівсвітло" Марини Строєвої, станом на середу Львів не отримав через казначейство необхідних коштів для "Львівобленерго" за використану електроенергію, які повинні були піти на оплату за електроенергію.
"Відтак місто стало заручником казначейства та не може розрахуватись із "Львівобленерго". А це, в свою чергу, спричинить відключення вуличного світла у місті вже від завтра", - наголосила Строєва.
Критична ситуація у Львові склалася також із громадським транспортом. "Відключення електропостачання на "Львівелектротрансі" спричинить зупинку всього електротранспорту в місті", - заявив керівник "Львівелектротрансу" Володимир Карпа.
Він зазначив, що оплата за електроенергію здійснюється взаємозаліком (коштами із державної субвенції), який фіксується протоколом за підписами уповноважених осіб.
Такий протокол, за його словами, був погоджений та підписаний ще 9 грудня 2009 року на суму 530 тис. грн.
"Зі свого боку ми 14 грудня подали платіжне доручення на проплату. Із невідомих нам причин казначейство ці кошти не перерахувало "Львівобленерго", - повідомив Карпа.
"Після закінчення десятиденного терміну ми подали нове платіжне доручення на цю ж суму. Слід зазначити, що сума 530 тис. грн. була відмінусована від субвенції і на рахунки підприємства не потрапила, однак і як оплата за електроенергію на рахунки "Львівобленерго" також не була проплачена казначейством", - зауважив він.
Як наслідок, за словами Карпи, 11 січня "Львівелектротранс" отримав попередження від обленерго щодо відключення 14 січня о 10.00 струму.
Він також зазначив, що підприємство звернулося до "Львівобленерго" з пропозицією підписати новий протокол за січень, куди буде включено і цю заборгованість.
"Сподіваємось, що керівництво "Львівобленерго" не вдаватиметься до таких радикальних методів, адже, в першу чергу, від них постраждають і його споживачі, які користуються трамваями і тролейбусами", - наголосив Карпа.