Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Коломойський вирішив монополізувати ефір?

Вівторок, 8 грудня 2009, 09:31

 Кабмін має намір внести Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення до списку об'єктів, що не підлягають приватизації.

Відповідний законопроект зареєстрований у Верховній Раді.

За словами джерел "Дела" в одній із телекомпаній, кілька місяців тому почало активно підніматися питання приватизації концерну.

"Цю ідею навіть озвучували на засіданні РНБО. Як аргумент чиновники кажуть про необхідність залучення інвестицій під впровадження цифрового ТБ", - сказав співрозмовник.

Як зазначив перший заступник секретаря РНБО Степан Гавриш, обговорюється варіант збереження в держвласності 51%-ої частки та продажу інвесторам 49% підприємства.

За інформацією газети, у приватизації Концерну РРТ зацікавлена група "Приват" Ігоря Коломойського.

Реалізація цих планів дасть групі "Приват" можливість контролювати ціни послуг монополіста для власних каналів і адміністративно стримувати розвиток конкурентів за рахунок виставлення їм завищеної вартості мовлення, пише "Дело".

Газета також зазначає, що у вересні Кабмін призначив виконуючим обов'язки голови Держкомтелерадіо Олега Наливайка, якого пов'язують з групою "Приват".

До свого призначення Наливайко був гендиректором холдингу "Главред-медіа", який контролюється Коломойським і його партнером по медіабізнесу Олександром Третьяковим.

Прагнення українського бізнесу отримати контроль над Концерном РРТ пояснюється тим, що він є монополістом українського ринку телерадіомовних послуг.

Саме у Концерну РРТ всі телерадіокомпанії, які хочуть "потрапити в ефір", орендують необхідне для цього обладнання.

Крім того, на технічній базі концерну буде розвиватися національна мережа цифрового ефірного телемовлення.


Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: