Глядачі негативно сприймають рекламу кандидатів
Відео-реклама Віктора Януковича не подобається молоді, а рекламу Юлії Тимошенко добре сприймають жінки.
Про це свідчать результати дослідження Kwendi Impact & Recall Rating політичних роликів у жовтні-грудні 2009 року.
"Фактично, можна говорити про відторгнення політичної реклами аудиторією - щойно глядачі розуміють, що бачать ролик кандидата, їхнє відношення стає різко негативним", - відзначають у компанії.
"Український виборець втомився від політичних конфліктів - життєстверджуючі ролики Тимошенко і Яценюка одержали набагато менш негативну оцінку, ніж ті ролики, в яких звучать звинувачення на адресу опонентів", - додають автори дослідження.
У Kwendi припускають, що "негативні емоції, пов'язані зі звинуваченнями на адресу діючої влади викликають обурення в телеглядачів не стільки самі по собі, скільки як очевидна спроба маніпуляції їхньою думкою".
За даними компанії, ролики Тимошенко, Арсенія Яценюка і Володимира Литвина краще впливають на жіночу аудиторію.
Ролики Януковича і Сергія Тігіпка "не тільки схожі сюжетами, але й одержали схожий демографічний профіль - аудиторія старше 30 років поставилася до них менш негативно".
"Українська правда"