Мороз поскаржився, що не може потрапити в телевізор
Соцпартія розглядає президентські вибори як підготовку до парламентських виборів.
Про це заявив лідер СПУ Олександр Мороз в інтерв'ю газеті Комерсант-Україна.
"Всі учасники кампанії-2010 орієнтуються на електорат, що може підтримати їх на майбутніх парламентських виборах і виборах депутатів місцевих рад. Ми – не виключення. СПУ розглядає президентську кампанію як етап наступних виборів", - заявив Мороз.
"Готуємо електорат до рішень, прийняття яких змінить ситуацію в країні, – відділенню бізнесу від влади, виборам за відкритими партійними списками, посиленню ролі місцевих рад", - додав він.
Мороз вважає своєю задачею визначення людей, які хочуть іншого розвитку України.
"Ще одна моя ціль – пояснити людям небезпеку підтримки тих кандидатів, які шляхом переписування Конституції хочуть заволодіти якомога більшими повноваженнями. Адже тоді гризня і хаос у владі й у країні будуть продовжуватися ще п'ять років", - сказав він.
У той же час Мороз заявив, що в нього є складнощі з тим, щоб пробитися на телеканали з рекламою.
"Я часто чую заяви президента про свободу слова, але вони сильно перебільшені. Коммерционалізація ЗМІ така, що "темники" секретаріату президента вже не потрібні", - вважає він.
"Сьогодні канали трактують події виходячи з того, кому вони належать. Це приводить до того, що переваги одержують люди, які мають "дурні" гроші. Я, наприклад, не можу купувати телерекламу за ті гроші, що від нас хочуть одержати", - поскаржився Мороз.
"Те ж стосується і зовнішніх рекламних носіїв – 1 білборд коштує $2 тис. на місяць. Помножите цю суму на кількість білбордів по країні і зрозумієте, що реклама "вона – це Україна" коштує близько $600 млн. Скажу чесно: на цих виборах ми в цілому можемо витратити близько 15 млн грн. Деякі мої конкуренти в день витрачають більше", - розповів він.