Секунда "ефірної пропаганди" для кандидатів - від 12 копійок до 3,5 тисяч
Українські телевізійники та радіоканали оприлюднили в "Урядовому кур'єрі" та "Голосі України" розцінки на ефірний час для передвиборної агітації.
Секунда ефіру обійдеться кандидатам у суму від 12 копійок до 2 338,42 гривні, повідомляє Ліга.net.
Зокрема, "1+1" візьме з кандидатів у президенти за секунду реклами від 235,22 грн. Рано вранці в будні до 2338,42 ввечері.
Розцінки телеканалу "Інтер" коливаються від 67 грн. у найнерейтинговіший час (3-5 година ранку) до 2667 грн. у вечірньому ефірі.
Ефірна секунда "Нового каналу" обійдеться претендентам на посаду президента всього в 1 грн. за нічний ефір у будень (3-6 година ранку), а от вечірній коштуватиме дорожче - 978,39 грн. у період з 20:00 до 21:00.
При цьому керівництво телекомпанії має намір двічі підвищити розцінки, і ближче до дня голосування вечір з "Новим каналом" коштуватиме кандидатам 3497,96 грн. у будень і 3466,08 грн. у вихідні дні (за секунду).
Запити радіокомпаній щодо вартості ефірного часу скромніші. Так, "Російське радіо" і "Хіт FM" встановили граничну ціну на секунду часу в 34,99 грн., радіокомпанія "Гала" - 14,2 грн., "Радіо Шарманка" - 2,9 грн., "Kiss FM" - 18 грн.
Усього 12 копійок за секунду часу (з урахуванням ПДВ) попросить радіостанція "Європа ФМ" - така реклама буде "крутитися" на частотах радіо в Києві.
Національна радіокомпанія України готова віддавати ефір під політичну рекламу максимум за 29,04 грн.
Як відомо, у понеділок в Україні офіційно стартувала президентська кампанія. Вибори президента пройдуть 17 січня 2010 року.