Фуксман розповів про новий "глобальний проект" у Росії
"Українська медійна група" братиме участь у створенні великої продакшн-студії в Москві, яка працюватиме з усіма великими російськими каналами.
Про це розповів співвласник продакшн-компанії "Українська медійна група" й екс-акціонер телеканалу "1+1" Борис Фуксман в інтерв'ю газеті "Дело".
"На даний момент мій брат і компаньйон Олександр Роднянський займається підготовкою глобального проекту в Росії. Це буде продакшн-студія, яка претендує на те, щоб стати однією з найбільших на пострадянському просторі. Вона працюватиме з усіма великими російськими каналами", - сказав він.
"У найближчі кілька місяців Роднянський представить цей проект. "Українська медійна група" братиме участь у цьому проекті, ми плануємо знімати частину проектів в Україні", - додав Фуксман.
На запитання про інвесторів він відповів: "У першу чергу, це сам Роднянський. Можливо, я також візьму участь. Охочі проінвестувати московську продакшн-компанію є".
"Ми прагнемо робити якісний телевізійний продукт за адекватні гроші. Сьогоднішній ринок не готовий платити $60-70 тис. за годину телеконтенту. Тому ми й працюємо одразу над декількома проектами, запускати які плануємо одразу на двох ринках", - повідомив Фуксман.
"Ми ведемо переговори в Москві з низкою каналів і продакшн-компаній щодо виробництва не тільки телесеріалів, але й художнього кіно. Також у нас є кілька телефільмів, які були завершені саме на той час, коли криза торкнулася телевізійного ринку. Тому сьогодні ми їх не продаємо, бо не можемо отримати адекватної пропозиції", - розповів він.
Фуксман зазначив, що "ринок зараз ще надто наляканий".
"У нас, наприклад, є права на програму "Хто хоче стати мільйонером?". Ми пропонували її різним каналам, але вони поки обережні з ухваленням рішення, тобто виявляють інтерес, але не беруть", - пожалівся він, і висловив думку, що ситуація зміниться, коли канали відчують, що зможуть отримувати більше за продаж реклами.
"Я упевнений, канали вироблять нову політику продажів реклами. Бо на початку року всі з переляку продавали незрозуміло за якою ціною. Це неправильно, це цілковито підкосило весь рекламний ринок", - зазначив Фуксман.
"Експеримент "Плюсів", який вони здійснили цього року (розрив контракту з сейлз-хаусом "Пріоритет" і перехід на схему самостійних продажів), приніс їм багатомільйонні доларові втрати, повернутися до старої схеми продажів практично неможливо", - вважає він.
"Монопольне положення, яке сьогодні займає "Інтер-реклама", може працювати на збереження рівня цін на ринку... Сьогодні група каналів Віктора Пінчука і група "Інтер" мають більше 50% обсягу всього ринку телереклами. Всім іншим учасникам необхідно підлаштовуватися під них", - каже Фуксман.