Шустер зареєстрував своє "дітище". Фуксман пропонує йому співпрацю
Телеведучий Савік Шустер зареєстрував товариство з обмеженою відповідальністю "Савік Шустер студіо".
Про це "Телекритиці" повідомила піар-директор компанії Карина Палаєва.
Новостворена компанія надалі вироблятиме проект "Шустер live" на замовлення телеканалу "Україна", а також працюватиме над соціальним та спортивним проектами для цього каналу.
Перший ефір "Шустер live" у новому сезоні заплановано на 27 серпня.
За словами Палаєвої, весь технічний і творчий колектив продакшну не має наміру залишатися в "Істіл студіос", а разом із Шустером іде працювати в нову структуру.
Зокрема, у "Савік Шустер студіо" працюватиме головний продюсер Ольга Невська, головний редактор Дарка Чепак, шеф-редактор Володимир Долін, головний технічний продюсер Назім Бедіров, головний режисер Сергій Салма, головний оператор Дмитро Санін, а також хронікери "Шустер live". Загалом намір перейти до "Савік Шустер студіо" висловили 104 особи.
"Ми розглядаємо варіанти оренди студійного приміщення й техніки, а також варіант побудови нової студії та купівлю технічної бази", - каже Шустер.
Як відомо, компанію "Савік Шустер студіос" було перейменовано на "Істіл студіос", і Шустер розірвав із нею відносини.
Між тим, партнером Шустера у новому проекті може стати компанія Бориса Фуксмана та Олександра Роднянського "Українська медійна група".
"Сьогодні, коли він (Шустер) вільний від зобов'язань по своєму старому контракту, ми готові запропонувати йому співпрацю. Коли я кажу "ми", то маю на увазі "Українську медійну групу", - сказав Фуксман кореспонденту "Комерсант-Україна".
За його словами, він сказав Шустеру про готовність до співпраці. "І я вважаю, що для нас буде великим успіхом, якщо в майбутньому ми зможемо працювати разом", - зазначив співвласник УМГ, не виключивши, що йтиметься про спільну участь Шустера й УМГ у новій продакшн-студії.
За його словами, переговори потрібно завершити до початку нового сезону.
"Контрольний пакет буде у нас. Якщо, звісно, буде досягнуто домовленості з Савіком (Шустером)", - сказав Фуксман.
На його думку, вклавши у проект $7-8 млн, можна забезпечити таку ж якість продукту, яка було досі з "Істил" – і він окупиться "за два-три роки". "Проект зможе існувати тільки за умови максимальної завантаженості", - вважає він.
При цьому продукт студії буде розміщуватися не тільки на телеканалі "Україна". "Йдеться про більш глобальний проект. Але, насамперед, звісно ж, ми говоримо про співпрацю з "Україною", де Савік досить затребуваний", - сказав Фуксман.