Тимошенко не піде в ширку, щоб не робити подарунок Яценюку
Експерти Інституту Горшеніна вважають, що інформація про створення широкої коаліції за участю Блоку Юлії Тимошенко і Партії регіонів це "політичний блеф".
Як повідомив у коментарі УНІАН директор Інституту Горшеніна Кость Бондаренко, основним результатом SWOT-аналізу ситуації, проведеного Інститутом Горшеніна, стала заява про те, що коаліція між ПР і БЮТ не відбудеться.
За словами Бондаренка, "після проведеного мозкового штурму і детального аналізу повідомлень ЗМІ за останній місяць ми дійшли висновку, що у випадку з інформацією про нову коаліційну угоду ми маємо справу з політичним блефом і ретельно розробленою PR-кампанією".
Експерт зазначив, що впадають в очі декілька моментів: "Юлія Тимошенко навряд чи схожа на політичного філантропа, щоб дарувати Віктору Ющенку або Арсенію Яценюку такого роду електоральний подарунок – адже створення коаліції істотно примножує їхні рейтинги".
"Не схожий на філантропа і Віктор Янукович – адже створення коаліції означатиме не лише внутрішній розкол у Партії регіонів, але й те, що партією, по суті, з цієї миті керуватиме Юлія Володимирівна. Фактор Януковича буде надійно поховано", - додав він.
Бондаренко також звернув увагу на проблему консолідації 300 депутатських голосів.
"Не факт, що ця коаліція буде здатна набрати конституційну більшість, - заявив директор Інституту Горшеніна. – Тут, швидше, спрацює принцип "сиропу": стакан цукру і стакан води не дадуть в сумі двох стаканів сиропу. Так само не можна говорити і про арифметичне об`єднання БЮТ і ПР – усередині фракцій існують свої групи дисидентів, і вони досить впливові".
За словами Бондаренка, провівши аналіз, експерти Інституту Горшеніна зробили висновки, що інформація про широку коаліцію говорить, зокрема, про спроби деяких кандидатів у президенти створити видимість загрози і мобілізувати громадськість на боротьбу для захисту демократії і підвищити свій рейтинг (знизивши при цьому рейтинги Тимошенко і Януковича); про спробу Тимошенко підіграти цим політикам і одночасно інформаційно оголосити "шах" Ющенку; про спробу деяких політиків усередині Партії регіонів взяти гору над "побратимами" і вирішити внутрішньопартійні проблеми.
В Інституті Горшеніна зазначили, що у всіх трьох випадках інформація про створення коаліції вигідна як елемент спланованої PR-кампанії, і цьому є певні докази.