КВУ: політики розкидалися грошима, а результат мізерний
Комітет виборців України вважає виборчу кампанію в Києві нечесною щодо виборців.
Як зазначив речник КВУ Олександр Черненко в ефірі Радіо "Свобода", кампанія з виборів київського мера була конкурентною, відкритою та прозорою. КВУ не зафіксував фактів тиску на виборців з боку силових органів, владних адміністрацій.
"Але стосовно виборців кампанія була нечесною. Вони не отримали реальної картини того, що відбувалося", - зазначив Черненко.
Відповідальність за це, за його словами, лежить як на кандидатах у мери, котрі шаленими фінансовими коштами розбестили журналістів та соціологів, так і на самих представниках медіа й соціологах.
З його словами, виборчий процес під час кампанії за крісло київського мера був організований дуже погано.
"На цих виборах київського мера буйно розквітло ноу-хау в здобутті симпатій людей, крім таких традиційних способів, як намети і концерти. Відбувався прямий підкуп тих, хто голосуватиме, грошами. Коли виборцю роздають гречку, набори, він може це сприймати як благодійність. Коли ж йому дають реальні грошові купюри, він сприймає це як зарплату. Зарплату, яку треба відробити", - сказав Черненко.
"На початку кампанії з виборів київського мера ми прогнозували, що основні кандидати витратять загалом близько ста мільйонів доларів. Ми робили такий прогноз, виходячи з досвіду попередніх виборів. Але зараз ми констатуємо, що витрачено на цій кампанії двісті, а то й триста мільйонів доларів. Причому ефективність витрат мізерна – рейтинг у багатьох провідних кандидатів так і не зріс, а у декого впав", - додав речник КВУ.