Київські вибори: "темники" повертаються?
Кількість порушень норм прозорості та об‘єктивності у висвітленні пресою кампанії з виборів мера Києва та Київради наближається до тієї, яка спостерігалася під час президентської кампанії 2004 року.
Такий висновок зробили автори моніторингу центральних телеканалів, газет, радіо та інтернет-сайтів за останній місяць, який провадить комітет "Рівність можливостей" та асоціація "Спільний простір", повідомляє Німецька хвиля.
Експерти наголосили, що столична виборча кампанія в пресі висвітлювалася вкрай незбалансовано.
З-поміж десятків кандидатів на посаду київського мера, інформації про чинного міського голову Леоніда Черновецького було в кілька разів більше, зазначив в інтерв‘ю "Німецькій хвилі" голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.
За його словами, муніципальні ЗМІ перетворилися на засіб маніпуляції думкою виборців, як в часи розсилки "темників" колишніми чиновниками адміністрації президента Кучми: "Арсенал маніпулятивних технологій був дещо біднішим, але грубість та "чорнуха" лишилися такого ж зразка. Схоже, що та сама команда… обслуговує нині діючого мера".
Решта ЗМІ, як сказав Чекмишев, найчастіше оприлюднювали приховану політичну рекламу кандидатів у мери, трохи менше було офіційної політичної реклами і найменше виборцям надавалося власне інформації про учасників виборів.