Ющенку радять довірити агітацію за НАТО бізнесу

Понеділок, 7 квітня 2008, 08:36

Два роки достатньо, щоб переконати українців щодо переваг вступу країни до НАТО та на референдумі отримати підтримку населення з цього питання.

В цьому переконаний експерт Українського незалежного центру політичних досліджень Максим Лациба, передає "Німецька хвиля".

Як відомо, президент Віктор Ющенко в інтерв’ю, продемонстрованому в вихідні, висловився за проведення референдуму щодо НАТО через 2 роки.

На думку ж Лациби, в Україні немає реальної політичної сили чи політиків, які нині можуть взяти на себе відповідальність за проведення просвітницької кампанії щодо НАТО.

Експерт упевнений, що суспільство готове сприймати інформацію про Північно-Атлантичний альянс, однак сумнівається, чи скористається цим влада.

"Є хороші і сильні аргументи, навіщо це потрібно українцям, але тут проблема не в людях, а в політичних елітах: чи зможуть вони ухвалити це рішення і професійно провести цю кампанію. Бо нічого ж не робиться – гроші виділяються і розкрадаються", - каже Лациба.

За його словами, доручити інформувати українців про принади НАТО слід бізнес-структурам та професійним піар-агенціям, а не державним структурам, як тепер.

"Чиновники завжди були поганими агітаторами. А бізнес зможе досягти результату навіть швидше, ніж за 2 роки. Потрібна чітка мета, фінансування і державна підтримка", - запевняє Лациба.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування