До Євро-2012 метро перериє Київ від краю до краю
Столичний метрополітен передбачає уже найближчими роками з'єднати два спальних райони - Теремки і Троєщину – маршрутом у 25 км і 17 станцій.
Про це розповів начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, повідомляє "Хрещатик".
За словами начальника, передбачено будівництво нової лінії - Подільсько-Вигурівської, що зв'язана з Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.
"На будівництво нових і реконструкцію наявних об'єктів метрополітену протягом чотирьох років передбачається 11,7 млрд. грн. На ці кошти мають побудувати Подільсько-Воскресенську лінію з відгалуженням у напрямку Троєщини", - розповів Мірошников.
"Довжина її буде складати майже 19 км. На маршруті зведуть 12 станцій. Пропускна здатність буде складати 40,4 тис. пасажирів на годину. Для будівництва потрібно 8,5 млрд. грн.", - додав він.
Мірошников пояснив, що відповідно до розробленої схеми, нова гілка підземки проляже від станції "Глибочицька" до Воскресенки. На перетині бульвару Перова і проспекту Ватутіна вона йтиме вздовж вулиці Бальзака по лінії швидкісного трамвая на Троєщину на 6 км.
Крім цього, у районі Милославської передбачено будівництво електродепо. У цілому ж маршрут нової лінії метрополітену проляже від вулиці Глибочицької (тут буде пересадка на "Лук'янівській") через Татарку на Поділ.
Траса метро прямуватиме через Рибацький і Труханів острови, ріку Десенку і вийде до станції "Городна" у районі Райдужного масиву. Ще дві станції (на бульварі Перова і вулиці Братиславській) побудують в іншому напрямку.
На Троєщенсько-Вигурівській лінії станції будуть мати назви вулиць, на яких їх збудують: "Проспект Ватутіна", "Каштанова", "Драйзера", "Сабурова", "Марини Цвєтаєвої", "Милославська".
Тут на відрізку майже 9 км до 2011 року передбачено побудувати 6 станцій. Проектанти пропонують зробити цю лінію наземною з покриттям, крім ділянки біля станції "Дніпровська", де збираються зберегти залізничне полотно, що пролягає на поверхні.
До роботи хочуть залучити інвесторів. Так, відрізок між станціями "Вулиця Драйзера" і "Каштановою" і від "Лісової" до "Гідропарку" повинні накрити, облаштувавши тут паркінги, торгово-розважальні заклади і зони відпочинку.
У найближчих планах столичної підземки - продовжити Сирецько-Печерську лінію в напрямку Виноградаря. Уже наприкінці 2008-го в столиці повинні відкрити три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії – "Деміївську", "Голосіївську" і "Васильківську".
Далі підземка проляже в напрямку Національного виставкового центру й Одеської площі. Цю гілку планують здати разом з новим електродепо "Теремки".