З 15 березня водії зможуть не контактувати з паркувальниками

Четвер, 28 лютого 2008, 10:47

3 15 березня 2008 року в Києві можна буде сплатити за послугу паркування автомобіля в центрі міста за допомогою мобільного телефону, відправивши SMS-повідомлення на короткий номер 516.

Про це заявила заступник голови КМДА Ірена Кільчицька, повідомляє прес-служба адміністрації.

За її словами, поки що ця система працюватиме на парковках поблизу Бессарабського ринку та на вулиці Пушкінській, проте вже з 1 квітня цього року буде задіяно ще 20 парковок.

"Одним із найбільш прогресивних засобів сплати за паркування є сплата за допомогою мобільного зв'язку. Така практика вже застосовується в багатьох розвинутих європейських країнах: Великобританії, Норвегії, Данії, Швеції тощо", - сказала Кільчицька.

"Проект відрізняється зручністю та легкістю використання без застосування готівки, водій сплачує тільки за фактичний час стоянки, особисто керує власним паркувальним рахунком, поповнює його баланс", – додала вона.

Автоматизована система оплати за паркування транспортних засобів забезпечить прозорість грошових потоків, поповнення міського і державного бюджетів і направлення коштів на облаштування парковочних місць, вважає заступник мера.

Для реалізації цієї послуги необхідно:

- відкрити (поповнити) паркувальний рахунок, надіславши повідомлення на номер 516 з кодом скретч-картки, які можна придбати у мережі кіосків, розташованих по всьому місту.

До так званого "стартового пакета" вартістю 55 або 105 гривень входить ваучер номіналом 50 чи 100 гривень відповідно та наклейка "мобільний зв'язок", яка кріпиться на лобовому склі авто та свідчить про можливість водія розраховуватись за паркування шляхом відправлення SMS.

– для початку паркування надіслати SMS повідомлення на короткий номер 516, в якому вказати номер паркувального майданчика та державний номер автомобіля.

– для завершення паркування надіслати SMS повідомлення з літерою "С" або зателефонувати на номер 516. Після цього відрахування коштів з паркувального рахунку припиняється.

Крім того, спрацює служба підтримки, яка за допомогою SMS повідомлень або консультацій співробітників CALL-центру КП "Київтранспарксервіс" може надати водіям необхідну інформацію.

Важливо, що така система запобігає контакту водія з паркувальником і нецільовому використанню останнім отриманих за паркування коштів. Лише протягом місяця було звільнено 20 осіб, які недобросовісно працювали на паркувальних майданчиках.

"Автоматизована система сплати за паркування не означає втрату роботи нинішніми працівниками парковок. Для порядних і чесних людей ми завжди знайдемо роботу у сфері паркування. Завжди будуть потрібні контролери, оператори служби підтримки, працівники евакуаторів, блокування коліс тощо", – запевнила Кільчицька.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
01:24
відеоУ Тбілісі поліція розігнала акцію протесту, учасників затримують
01:08
оновлюєтьсяРосіяни атакують Україну ударними безпілотниками
01:00
футбол"Челсі" з голом Мудрика обіграв "Гайденгайм": результати Ліги конференцій
00:18
Оновлено від 23:39, фотоУ Києві працювала ППО: є пошкодження поліклініки та будинків, одна людина постраждала
23:59
футболПеремога та нічия, але без змін: Україна залишилася на 25-му місці у рейтингу ФІФА
23:59
"Фестиваль відчаю". Що показують на найбільшому фестивалі кінодокументалістики у світі
23:48
Новини економіки 28 листопада: Масований обстріл енергетики та підпис історичного підвищення податків
23:33
Ізраїль і "Хезболла" обмінялися звинуваченнями у порушенні перемир’я
23:26
У інтернатах ще понад 25 тисяч дітей. Чому система досі не реформована
23:06
Норвегія допоможе Польщі захищати ключовий хаб допомоги Україні
Усі новини...
Реклама: