На Хрещатику зведуть 40-поверхівку, а під нею – багатоповерховий паркінг
У центрі Києва, на Хрещатику, побудують 40-поверховий офісно-готельний комплекс із підземним паркінгом.
Проект будинку вже затверджений міською радою, хоча в ньому виявлені недоліки, пише газета "Факти і коментарі".
Новий хмарочос на місці знесеного 4 роки тому будинку № 5 по вулиці Хрещатик не порадує архітектурною красою, зазначає видання, передбачаючи, як над головною вулицею країни стирчатиме величезний "штир".
У ході обговорення проекту члени міськради виявили три основних недоліки майбутньої споруди – негарний силует, завелика висотність і відсутність вирішення транспортної проблеми на Європейській площі. Однак він був затверджений для подальшого проектування.
У свою чергу, автор передпроектних пропозицій Андрій Пашенько розповів, як має намір перетворити підземний простір під Європейською площею – від Майдану Незалежності до стадіону "Динамо" – де буде розташовуватися комплекс.
На 4-х підземних рівнях планується паркінг на 2 тисячі машиномісць (два нижніх яруси - 40 тисяч кв. м) і торговельні заклади (2 верхніх яруси - теж 40 тисяч кв. м). З паркінгу облаштують виїзди на вулиці Хрещатик і Грушевського.
Під самим будинком висотного готелю також пропонують побудувати паркінг на 700 машин.
Будівлю готелю передбачається зробити з 2-х блоків: горизонтальний блок, співмірний за висотою з сусідніми будинками "Укоопсоюза" і готелем "Дніпро", включить у себе внутрішній пасаж із ресторанами та бутиками, а у висотному розмістяться офіси і готельні номери.
Усе разом це називатиметься "офісно-торгівельний центр "European Plaza Kiev".
Видання зазначає, що коли почнеться спорудження підземних і наземних об'єктів, то рух транспорту на Хрещатику і Європейській площі неминуче перекриють.
Кажуть, у процесі проектування може дещо змінитися зовнішній вигляд "висотки", але вона не стане ані на метр нижчою, говориться в статті.
При цьому ICTV, цитуючи видання, зазначає, що на сьогодні в Україні затверджені стандарти будівництва будинків до 30 поверхів. Для евакуації людей із більш високих споруд немає спецтехніки: навіть у столиці немає спеціальних пожежних машин, здатних евакуювати людей з верхніх поверхів хмарочосів.