Українські "павуки" множаться і все менше шукають розваг
Кількість користувачів Інтернету в Україні у третьому кварталі 2007 року зросла до 21% населення у віці від 15 до 59 років та становила 6,5 млн. осіб.
Про це свідчать результати регулярного дослідження ринків телекомунікаційних послуг, яке здійснює компанія GfK Ukraine.
Згідно з інформацією компанії, частіше за все українці використовують Інтернет як засіб спілкування та джерело інформації про послуги та товари.
У третьому кварталі 2007 року регулярний доступ до Інтернету мали 16% населення України у віці від 15 до 59 років (приблизно 5,4 млн. осіб). Це на 3% більше ніж у 2006 році.
Вдома Інтернетом користувалися 10% населення у порівнянні з 7% у 2006 році. Кількість людей, які користувалися мережею в офісі, залишилася на рівні 2006 року та дорівнює 8%.
Одночасно зросла частка людей, які користувалися Інтернетом у Інтернет-кафе: з 3% у 2006 році до 5% у третьому кварталі 2007 року.
Компанія відзначає, що демографічні характеристики користувачів Інтернету в Україні залишаються без змін протягом останніх трьох років. Найбільш активними регулярними користувачами є чоловіки (58%).
Частіше за інших до Інтернету звертаються представники вікової групи 20-29 років (39% регулярних користувачів). Активніше стали опановувати мережу люди у віці 40-49 років (15% у 2007 році проти 12% у 2006 році).
Молоді спеціалісти (люди у віці до 40 років), які отримують доступ до Інтернету на роботі, становлять приблизно 37% всіх регулярних користувачів мережі. Студенти та школярі становлять 33% всіх регулярних користувачів Інтернету.
Протягом третього кварталу 2007 року в основному Інтернет використовувався як засіб спілкування (електронна пошта – 49% регулярних користувачів). Для 35% регулярних користувачів Інтернет є джерелом інформації про товари та послуги, для 33% – учбової інформації.
Одночасно у третьому кварталі 2007 року дещо зменшилося значення Інтернету як джерела розваг: 26% регулярних користувачів скачували музику та фільми, тоді як у 2006 році таких було 29%. Розважальні веб-сторінки відвідували 18% регулярних користувачів порівняно до 25% у 2006 році.
Роботу за допомогою Інтернету шукали 8% регулярних користувачів. 4% користувачів відважилися зробити покупку через мережу.