У Черновецького політикам пропонують рекламуватися на парканах і урнах
Київська міська державна адміністрація затвердила тарифи на зовнішню рекламу у столиці.
Відповідний порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади Києва ухвалила КМДА, пише "Хрещатик".
Так, вартість зовнішніх рекламних засобів затверджена на рівні:
Щит, що стоїть окремо – 33грн./1 м
Щит на фасаді будинку – 59 грн./1 м
Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території буд майданчика – 29 грн./1 м
Лайтпостер, що стоїть окремо – 35грн./1 м
Графічна (лазерна) проекційна установка – 2935 грн. за штуку
На телевізійному екрані – 88 грн.
Конструкція на даху будинку - 82 грн./м
Конструкції на естакаді – 59 грн./м
Конструкції у підземних переходах – 70 грн./м
Рекламна виписка, напис на будинку – 47грн./м
Електронне табло, світлова газета – 59 грн./м
Телефонна кабінка, урна, лава, інші елементи – 12 грн./шт.
Водночас газета зазначає, що відповідні тарифи діятимуть лише на околицях міста. Що ближче до центру – то більша буде й вартість рекламного метра.
Відповідно до розпорядження, столицю поділили на 5 зон, вартість реклами у яких зростатиме відповідно до затверджених коефіцієнтів.
У самому центрі, вищезгадані цифри зростуть у три рази.