Червоненко ледь не згорів на автоперегонах
Голова Запорізької облдержадміністрації Євген Червоненко був на волоску від смертельної небезпеки, виходячи на старт як пілот на тренувальному етапі міжнародних кільцевих автогонок – "Omnitel 1003km Grand Prix" у Литві.
Про це у вівторок повідомляє УНІАН.
Червоненко мав змінити за кермом автомобіля "Опель Астра Силует" іншого учасника українсько-литовсько-латвійської команди Дейвідаса Хосінуса.
За десять секунд до зміни машина загорілася через несправність у системі подачі палива.
"Я вже стояв у зоні сервісу, готовий змінити Дейвідаса, коли машина вийшла з-за повороту й раптово спалахнула. Рятувальні служби й ми з Олександром Салюком, моїм другом і товаришем по команді, кинулися до неї. Пілота вдалося врятувати", - розповів Червоненко.
"Завдяки комбінезону, що не згорає, й підшоломнику в нього обгоріли тільки вії й трохи лоб", - додав Червоненко.
Не зважаючи на аварію, українсько-литовсько-латвійський екіпаж у складі українців Червоненка, Салюка, литовців Сауліса Гердаускаса і Хосінуса, латиша Раймодса Кієсілса вирішив не скасовувати свою участь у гонці.
Замість згорілої машини, за домовленістю з "Рено Вільямс Моторс спорт", інтернаціональному екіпажу буде надано новий "Рено Меган Силует".
Автомобіль, за словами Червоненка, вже доставляється з Парижа, завтра він буде у Паланзі. Гонки починаються в суботу.
Гран-прі в Паланзі – специфічна й престижна гонка, найбільш масштабна, популярна й дорога в усій Східній Європі. Гонки проходять вулицями міста, довжина траси - 1003 кілометри, кожен екіпаж проходить 331 коло. Машини за класом наближаються до автомобілів, що беруть участь у змаганнях "Формули-1".
Щорічно до Литви з`їжджаються десятки команд із Латвії, Фінляндії, Бельгії, Росії, Франції, Швеції, Німеччини. Україна бере участь вперше.
Червоненко виступав у професійних гонках до 1991 року як штурман, у ролі пілота виступає вперше.