Червоненко ледь не згорів на автоперегонах

Вівторок, 24 липня 2007, 12:14

Голова Запорізької облдержадміністрації Євген Червоненко був на волоску від смертельної небезпеки, виходячи на старт як пілот на тренувальному етапі міжнародних кільцевих автогонок – "Omnitel 1003km Grand Prix" у Литві.

Про це у вівторок повідомляє УНІАН.

Червоненко мав змінити за кермом автомобіля "Опель Астра Силует" іншого учасника українсько-литовсько-латвійської команди Дейвідаса Хосінуса.

За десять секунд до зміни машина загорілася через несправність у системі подачі палива.

"Я вже стояв у зоні сервісу, готовий змінити Дейвідаса, коли машина вийшла з-за повороту й раптово спалахнула. Рятувальні служби й ми з Олександром Салюком, моїм другом і товаришем по команді, кинулися до неї. Пілота вдалося врятувати", - розповів Червоненко.

"Завдяки комбінезону, що не згорає, й підшоломнику в нього обгоріли тільки вії й трохи лоб", - додав Червоненко.

Не зважаючи на аварію, українсько-литовсько-латвійський екіпаж у складі українців Червоненка, Салюка, литовців Сауліса Гердаускаса і Хосінуса, латиша Раймодса Кієсілса вирішив не скасовувати свою участь у гонці.

Замість згорілої машини, за домовленістю з "Рено Вільямс Моторс спорт", інтернаціональному екіпажу буде надано новий "Рено Меган Силует".

Автомобіль, за словами Червоненка, вже доставляється з Парижа, завтра він буде у Паланзі. Гонки починаються в суботу.

Гран-прі в Паланзі – специфічна й престижна гонка, найбільш масштабна, популярна й дорога в усій Східній Європі. Гонки проходять вулицями міста, довжина траси - 1003 кілометри, кожен екіпаж проходить 331 коло. Машини за класом наближаються до автомобілів, що беруть участь у змаганнях "Формули-1".

Щорічно до Литви з`їжджаються десятки команд із Латвії, Фінляндії, Бельгії, Росії, Франції, Швеції, Німеччини. Україна бере участь вперше.

Червоненко виступав у професійних гонках до 1991 року як штурман, у ролі пілота виступає вперше.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування