У цистернах з жовтим фосфором була "міна вповільненої дії"

П'ятниця, 20 липня 2007, 15:16

Заступник глави секретаріату президента Віктор Бондар звинувачує працівників "Укрзалізниці" у порушенні правил прийому та транспортування небезпечного вантажу територією України.

Про це він заявив під час брифінгу в секретаріаті президента у п'ятницю.

Бондар зазначив, що небезпечні вантажі повинні транспортуватися або взимку, або вночі для дотримання температурного режиму.

Представник секретаріату зауважив, що фосфор самозаймається при температурі вище 30°, у той час як транспортування дозволили за умов 40-градусної спеки.

Бондар пояснив, що в разі транспортування небезпечного вантажу влітку його пропускають лише вночі, а вдень відправляють на майданчики під укриття, де протягом дня охолоджують.

Екс-міністр транспорту також відзначив неправильне складання составу потяга, недотримання заходів безпеки і порушення процедури технічного огляду ще на кордоні.

"Не можна ставити підряд стільки цистерн з небезпечною речовиною... На одну таку цистерну вимагається по два провідники, а там усього був один... Міністр Рудьковський сам сказав, що клапани регулювання тиску в деяких цистернах були заварені. Вибачте, це міна вповільненої дії, яка спрацювала", - пояснив він.

На питання, чому він виступив зі своєю заявою лише в п'ятницю, якщо аварія сталася ще в понеділок, Бондар сказав, що чекав на відповідні заяви профільних міністрів.

Представник секретаріату заявив про неприпустимість приховування причин аварії і звинуватив Міністерство транспорту і зв'язку та "Укрзалізницю" в інтересі до бізнес-процесів, а не забезпеченні безпеки.

При цьому Бондар зазначив, що перевезення небезпечних вантажів складає невеликий відсоток щодо всіх перевезень "Укрзалізниці", тому вартість перевезення жовтого фосфору, через який сталася аварія – "це дрібні кошти для "Укрзалізниці".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування