Регіони поскаржились Комітету виборців, що їхню рекламу гальмують, а Ющенко йде
Партія регіонів заявляє, що зіштовхнулася з тим, що окремі, підконтрольні президенту Віктору Ющенку, державні відомства й обласні адміністрації здійснюють адміністративний тиск на власників і топ-менеджерів медіа-ресурсів.
Про це йдеться у відкритому листі прес-служби Партії регіонів Комітету виборців України.
"У таких областях, як Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Рівненська, Волинська й Чернівецька, чиновники обласних адміністрацій "настійно рекомендували" операторам зовнішньої реклами не розміщати рекламні постери Партії регіонів. Інакше, попередили вони, відразу після закінчення дострокових виборів у "неслухняних" виникнуть проблеми з дозвільною системою, податковою й іншими контролюючими місцевими структурами", - сказано в листі.
Прес-служба також пише, що "при розміщенні своїх рекламних роликів у червні-липні на загальнонаціональних телеканалах Партія регіонів попередньо одержала відмову в розміщенні від рекламних відділів телеканалів".
"Представники телеканалів мотивували свою відмову тим, що ролики містять кадри із зображенням Віктора Ющенка, Юлії Тимошенко, депутатів парламенту, а також - національної символіки, що суперечить вітчизняним законам. І тільки після переробки відеоряду погодилися розміщувати рекламу Партії регіонів".
Водночас, зазначає прес-служба, телеканали розмістили рекламні ролики Ющенка, в яких використовувалися кадри з зображенням прем’єра Віктора Януковича, спікера Олександра Мороза, депутатів парламенту й національної символіки.
"По суті, у каналів були всі ті ж причини, щоб відмовити й секретаріату президента в розміщенні подібних роликів. Однак вони розмістили дану рекламу, тим самим продемонструвавши вибірковий підхід до різних політичних сил і політику подвійних стандартів", - вважає прес-служба ПР.
"Як з'ясувалося, ролики президента були навмисне й протизаконно класифіковані як "соціальна реклама" і розміщені зовсім безкоштовно... Подібна "сліпота" і поведінка телеканалів викликані тим, що окремі члени Національної ради з питань телебачення і радіомовлення викликали керівників телеканалів на "профілактичні бесіди" і вимагали від них взяти рекламу президента до розміщення як соціальну", - пише прес-служба, додаючи, що в іншому випадку телеканалам нібито погрожували "великими проблемами".
Також прес-служба ПР заявляє про факти "масового й системного розміщення замовлених матеріалів у регіональній пресі, мета яких - дискредитація діяльності уряду й прем'єра", а також про факти "упередженості" Інтернет-видань, які принципово відмовляються розміщувати банери Партії регіонів на своїх сторінках.
"Просимо Комітет виборців України звернути увагу на вищевказані факти. Вважаємо, що інциденти, подібні цим, ганьблять не тільки секретаріат президента, Нацраду, окремі газети або сайти, але ставлять під сумнів демократичну суть нашої держави", - сказано в листі.
"Брудні методи політичної боротьби, які зараз використовують конкуренти Партії регіонів, свідчать про їх відверту політичну слабкість. Вочевидь наші успіхи викликають не тільки заздрість і злісне безсилля, але також - і творчу імпотенцію. Невже, крім абсолютно протизаконних дій і чорного PR, в арсеналі наших політичних опонентів більше нічого немає?", - запитує у відкритому листі прес-служба ПР.