У центрі Києва в Черновецького буде "єдиний офіс"
Київрада на пленарному засіданні в четвер ухвалила рішення про введення в столиці принципу організаційної єдності з видачі документів дозвільного характеру.
Даним рішенням передбачається, що у складі головного управління з питань регуляторної політики і підприємництва Київської міськадміністрації буде створене управління з надання дозвільних і адміністративних послуг - "єдиний офіс".
Київрада доручила Київській міськадміністрації затвердити порядок взаємодії "єдиного офісу" зі структурними підрозділами міськадміністрації, а також комунальними підприємствами, уповноваженими надавати документи дозвільного характеру й інші адміністративні послуги, зокрема, проводити експертизи й обстеження, необхідні для видачі зазначених документів.
Київрада доручила Київській міськадміністрації протягом трьох місяців сформувати перелік документів дозвільного характеру й адміністративних послуг, які надаються на рівні міста.
Начальник головного управління з питань регуляторної політики і підприємництва Людмила Денисюк відзначила, що основними задачами даного рішення є мінімізація термінів одержання дозвільної документації, а також перегляд переліку дозвільної документації.
"Ми хочемо, щоб не було жодного спілкування підприємця з чиновником. Він (підприємець) здав документи і через певний час, передбачений законом, одержав їх назад", - відзначила вона.
За словами Денисюк, протягом 1-2 тижнів вирішиться питання про розміщення "єдиного офісу".
Одним із варіантів є приміщення на перетині вулиць Богдана Хмельницького і Пушкінської, у якому на даний час знаходиться громадська приймальня Шевченківського району.
Денисюк також зазначив, що "єдиний офіс" буде здійснювати оформлення і видачу дозвільної документації, яка передбачена на рівні міста.
Водночас, за її словами, така документація, яка оформлюється на рівні районів, на сьогоднішній день видають дозвільні центри, які існують у кожному з 10 районів.
Денисюк також висловила надію, що "єдиний офіс" на рівні міста запрацює до квітня цього року.