Рекламний ролик "Джинса" про "кроликів" вимагають ліквідувати
Прокуратура Києва вимагає від Нацради з питань телебачення і радіомовлення припинити трансляцію рекламного ролику мобільного оператора "Джинс", де юнак та дівчина на кілька секунд зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани.
У повідомленні прокуратури нагадується, що законом про захист суспільної моралі "забороняється розповсюдження продукції сексуального чи еротичного характеру, порнографічних матеріалів, надання послуг".
А згідно із законом про рекламу, контроль за дотриманням законодавства про рекламу, на ряду з спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та Антимонопольним комітетом, здійснює Нацрада з питань телебачення і радіомовлення.
Закон передбачає, що спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, за поданням органів державної влади або самостійно накладають штрафи на розповсюджувачів реклами, винних у порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами.
При цьому штраф повинен накладатись у розмірі чотирикратної вартості розповсюдження реклами, зауважується у повідомленні.
Тому прокуратура звернулась до Нацради з вимогою про припинення трансляції реклами, яка суперечить вимогам чинного законодавства, та притягнення до відповідальності винних.
Крім цього зауважується, що триває перевірка додержання законодавства про захист суспільної моралі друкованими виданнями, зокрема, журналами, деякі рубрики яких присвячені пропозиціям щодо проведення вільного часу.
Як відомо, раніше Нацкомісія з питань захисту моралі визнала ролик оператора "Джинс" аморальним, а його трансляцію - можливою тільки на телеканалах ефірного мовлення з вільним доступом - з 24 години до 4 ранку або на кодових каналах.