Мороз вирішив заощаджувати папір на депутатах
Голова Верховної Ради Олександр Мороз пропонує парламенту вдосконалити порядок надання депутатам зареєстрованих документів для їх вивчення.
Про це йдеться в проекті постанови "Про внесення змін у регламент Верховної Ради", повідомляють Українські новини.
Спікер пропонує, щоб усі зареєстровані законопроекти надавалися депутатам шляхом розсилання інформаційного листа про реєстрацію на їх електронні адреси на поштовому сервері парламенту – при цьому лист повинен містити посилання на сторінки веб-сайту Ради.
Крім того, проекти про внесення змін до Конституції, про Державний бюджет, про затвердження загальнодержавних програм пропонується надавати також у паперовому вигляді не пізніше ніж через 5 днів після їхньої реєстрації в апараті.
Також у паперовому вигляді передбачається роздавати депутатам законопроекти, підготовлені до другого і третього читання, у вигляді порівняльних таблиць.
Крім того, проект пропонує, щоб секретаріат відповідного комітету з вимоги депутата надавав йому копії текстів законопроектів, супровідних документів у паперовому вигляді.
Як відзначає Мороз, таке часткове удосконалення зможе не тільки заощадити кошти, які зараз витрачаються на тиражування і роздачу документів, але і створить умови для оперативного доступу депутатів до текстів законопроектів.
Крім того, пропоновані зміни поліпшать роботу структурних підрозділів апарату парламенту.
Відповідно до чинного регламенту, усі законопроекти не пізніше ніж у 5-денний термін після їх реєстрації надаються депутатам.
Після розгляду в комітетах депутати одержують висновки комітетів та інші документи.