Німці хочуть купити газету "Привата"
Німецька видавнича група WAZ (Westdeutsche Allgemeine Zeitung, Ессен) планує придбати столичну "Газету по-киевски".
Про це повідомило німецьке агентство з інформації про ЗМІ — Kress-Report.
На даний момент "Газета по-киевски" входить у сферу впливу групи "Приват", пише "Дело".
Голова наглядової ради "Славутич Капітал", близької до групи "Приват", Геннадій Корбан підтвердив, що на даний момент видання є корпоративною власністю, і група планує на його базі розвивати медіахолдинг.
"Буде газета по-дніпропетровськи, по-харьківськи і т.д.", — сказав він.
За словами Корбана, пропозицій від німецького концерну на адресу українських власників видання поки не надходило. Однак він не виключив можливості продажу.
"Уся справа в ціні. Ми продаємо все, крім рідних і Батьківщини", — заявив бізнесмен.
Концерн WAZ володіє низкою газет у Німеччині і Східній Європі (в цілому — більш ніж 35 виданнями).
Особливо відомим у Східній Європі WAZ став після скандалу з бухарестською газетою "Романія лібера", у якій німцям належить контрольний пакет акцій. Вступивши в конфлікт із редакторами, WAZ почав спробу змістити румунського представника в наглядовій раді й удався до блокування банківських рахунків.
Аналітик інвесткомпанії "Мілленіум Капітал" Євген Гребенюк відзначив, що входження на український медіаринок іноземних інвесторів — цілком очікуване явище.
Водночас він визнає, що на сьогоднішній день складно оцінити справжню вартість видань.
На думку Гребенюка, на ринку поки не було прозорих історій поглинання, які могли б служити прикладом.
"На українському фондовому ринку не торгується жодна медійна компанія, крім телеканала "Тоніс", тому в учасників ринку немає стимулів для прозорості і відкритості", — сказав він.
Водночас заступник головного редактора нового таблоїда "Блик" Едуард Бакканський вважає, що "напевно німці прийдуть зі своїми ідеями".
"Від цього залежить, чи стане газета кращою, або залишиться такою, як зараз", — сказав він, зазначивши, що зараз "Газета по-киевски" входить у п'ятірку лідерів свого сегменту.