Щоб сподобатися виборцям, партії кинули мільярд доларів
Головною проблемою виборів залишається технічне забезпечення виборчого процесу.
Про це в четвер заявив голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.
Чекмишев вказав на комічність ситуації, коли політичні сили вклали величезні ресурси, у тому числі фінансові, в агітацію, але одночасно "оголеною залишається значна частина дільниць. І працювати доведеться в екстремальних умовах".
За словами експерта, рекламні бюджети політичних блоків переступили оцінку в мільярд доларів. Лідером за фінансовими витратами називають Партію регіонів, за нею йдуть "Наша Україна" і Блок Юлії Тимошенко.
Голова комітету "Рівність можливостей" вважає, що технічно країна не підготовлена до виборів.
Це стосується як підрахунку голосів, так і формування комісій.
За словами Чекмишева, щоб дати можливість виборцям нормально проголосувати, рішення доведеться ухвалювати "у пожежному порядку".
Як відомо, 6 березня голова ЦВК висловив стурбованість тим, що деякі дільничні виборчі комісії дотепер не приступили до роботи з причини своєї недоукомплектованості: партії і блоки не надали необхідної кількості кандидатур до складу комісій.
Ліга