ЯНУКОВИЧ ПОКАЗАВ ЧЕРЕП, ЯКИМ НАЧЕБТО ЛЯКАЛА "НАША УКРАЇНА". Дітям до 16 не рекомендується
Партія регіонів звернулася до Генпрокуратури та міжнародних організіцій з вимогою надати оцінку змісту агітаційного фільму блоку "Наша Україна" "Загроза. Страшна правда" на УТ-1.
За словами керівника виборчого штабу партії Євгена Кушнарьова, викоритання заборонених технологій 25 кадру доведено двома експертними організаціями України.
Зокрема, як сказано у висновку організації "Моніторинг телебачення України", "запис, на поданих відеокасеті та DVD телевізійної передачі "Вибори-2006" передвиборчої агітаційної програми блоку "Наша Україна", продемонстрованої на УТ-1 10.03.2006 з 19-00 по 19-30, відповідає дійсності і зроблений при прямій трансляції".
За наведеними Кушнарьовим результатами експертизи, зробленої рекламною агенцією "Стиль - С", впродовж фільму "було використано специфічний прийом відеомонтажу "флеш" та звуковий сигнал "клацання", який застосовується для логічного відокремлення деяких матеріалів".
"Протягом покадрового перегляду було встановлено, що з цим спалахом з'являється людський череп блакитного кольору тривалістю три кадри. А загалом, цей спалах впродовж фільму повторюється п’ять разів", - йдеться у висновку, наведеному Кушнарьовим.
За його словами, Партія регіонів вважає це застосуванням заборонених законом маніпулятивних технологій, що впливають на підсвідомість людини.
Кушнарьов також зазначив, що звернувся за оцінкою до Центрвиборчкому, Нацради з телерадіомовлення, ПАРЄ та ОБСЄ.
На прес-конференції журналістам було продемонстровано цей фільм. Водночас, за словами присутніх журналістів-телевізійників, продемонстрований ролик не доводить того, що кадр з черепом не було накладено на відеоряд вже після ефіру.
В дев’яностих роках засновником ІРА "Стиль–С" був Олександр Зінченко та Ігор Плужников, які на той час були членами партії СДПУ(о).
Ця фірма займалася розміщенням реклами на телеканалі "Інтер", а також поряд з Владом Ряшиним виступила засновником ТОВ "Мелорама".
"Українська правда"