Більше шансів потрапити до парламенту в учасників шоу
Виборці значну частину інформації про вибори одержують із теленовин і довіряють їм.
Про це свідчать результати опитування Українського інституту соціологічних досліджень ім. Яременка, проведених разом з центром "Соціальний моніторинг" у період з 18 по 22 лютого серед 3056 жителів 172 населених пунктів України.
Як повідомив директор центру "Соціальний моніторинг" Дмитро Дмитрук на прес-конференції у вівторок, за даними дослідження, 94% опитаних інформацію про політичні події в країні черпають з теленовин, 83% їм довіряють.
При цьому найбільшою популярністю користується програма "Подробиці" телеканалу "Інтер" - 64% (довіряють - 54%).
Серед популярних телепрограм також названі шоу "Я так думаю" і "Йду на Ви" (телеканал "1+1"), "Свобода слова" і "Подробно з Кисельовим" ("ICTV"), "Час" ("5 канал").
Значно менше інформації про політичну ситуацію, відповідно до опитування, виборці одержують з газет - 69%, довіряють - 51%. Фаворитами в цьому плані серед преси, відповідно, названі "Факти і коментарі", "Сільські вісті", "Сегодня", "Голос України", "Комуніст".
Значна частина виборців здобуває інформацію з політичної реклами, особливо телевізійної (52%), листівок і буклетів (24%), біг-бордов (23%), радіореклами (20%).
При цьому, як свідчать результати дослідження, більше половини респондентів висловилися про те, що політична реклама усіх без винятку основних гравців парламентських виборів їм "не подобається, дратує".
У той же час, за словами Дмитрука, ефективність роботи агітаторів, що відвідують виборців дома, є низькою. Більшість опитаних заявили, що ці візити ніяк не вплинули на намір голосувати за ту або іншу політичну партію або блок.
Заявлена похибка вибірки приведеного соціологічного дослідження не перевищує 1,83%.
Читайте також детальніше про особливості передвиборчої кампанії в розділі "Вибори":
Чи підтримає Янукович Ющенка після виборів