ОМЕЛЬЧЕНКО НЕ ПУСКАЄ КЛИЧКА НА БІГ-БОРДИ?
Громадянський блок "ПОРА-ПРП" звинувачує владу Києва у застосуванні адміністративного ресурсу на виборах мера міста.
Про це сказав на прес-конференції керівник виборчого штабу кандидата в мери Віталія Кличка Ігор Гринів, повідомляє Обком з посиланням на "Українські новини".
За словами Гриніва, блок уклав з рекламними компаніями договори про розміщення на вулицях Києва біг-бордів з передвиборчою агітацією Кличка, після чого 24 січня ці компанії отримали розпорядження Київської міськдержадміністрації, яка пропонує їм погодити цю рекламу в Головному управлінні з питань внутрішньої політики.
У протилежному випадку, за словами керівника штабу, усі рекламоносії будуть демонтовані.
"Нам сказали (представники рекламних компаній): "Ми вашу рекламу розміщати боїмося", – повідомив Гринів.
За його словами, пізніше відбулася нарада в мера Олександра Омельченка, на якій пролунали слова, що в Києві не буде допущена реклама з зображенням Кличка.
При цьому Гринів нагадав, що під час виборчої кампанії на виборах президента в 2004 році київська влада також забороняла розміщати рекламу з зображенням тодішнього кандидата Віктора Ющенка.
"Усе це ми вже проходили з рекламою Віктора Ющенка в 2004", – сказав Гринів.
Він також повідомив, що "ПОРА-ПРП" направила лист із проханням роз'яснити ситуацію Омельченку, голові секретаріату президента Олегу Рибачуку, голові Центральної виборчої комісії Ярославу Давидовичу і міністру внутрішніх справ Юрію Луценку.
Водночас Гринів заявив, що фінансування виборчої кампанії Кличка здійснюється за його власні кошти.
Він наголосив, що жодна з компаній фінансово не підтримує Кличка як кандидата на посаду столичного голови.