У парламент беруть журналістів, щоб вони говорили

Середа, 21 грудня 2005, 15:05

Політолог Вадим Карасьов вважає, що присутність у виборчих списках журналістів, прес-секретарів, осіб телеканалів свідчить про дефіцит політиків, які "правильно говорять, лінгвістично компетентних політиків в умовах інтенсифікації публічного політичного простору".

"Сьогоднішня українська політика відчуває з однієї сторони колосальний запит на політичне слово, на політичних спікерів, що вміють переконати, пояснити, залучити, зробити правильні інтерпретації, зрештою, які вміють за допомогою слова впливати на політичні настрої", - сказав він.

"А з іншого боку - з колосальним дефіцитом політиків, які б уміли правильно розпорядитися лінгвістичним політичним капіталом і тим самим допомогти політичним партіям в їхній політичній конкуренції при знову відкритих можливостях", - сказав політолог.

На його думку, "замість адмінресурса сьогодні основним ресурсом стає публічний ресурс і йде трансформація професійного складу політиків на користь людей яскравих, відомих, що говорять і думають".

У свою чергу політолог Володимир Полохало, який також балотується в парламент за списком БЮТ, вважає присутність журналістів у виборчих списках обумовлена соціальними і політичними реаліями України.

ЗМІ, як відзначив, політолог, один із соціальних інститутів, до яких, на відміну від органів влади, судової системи і правоохоронних органів "існує позитивний баланс довіри".

"При цьому, владі і політикам робота журналістів взагалі служить поки більше, ніж громадянам. Це така тенденція", - відзначив політолог, що за його словами є трохи несподіваним "феноменом".

У такій ситуації, пояснив співрозмовник агентства, "є прагматичний інтерес деяких політичних партій і сил" і навіть не в журналістах як таких, а скоріше, у менеджерах - генеральних продюсерах, як, наприклад, каналів "1+1", ICTV.

Як відомо, генпродюсер "1+1" Ольга Герасим'юк стала №4 Блоку "Наша Україна", а топ-менеджер ICTV Олександр Богуцький йде в парламент за списком блоку "ПРП-ПОРА".

"Однак мова тут має йти, скоріше про розрахунок і прагматизм не стільки цих людей - менеджерів, скільки про позиції власників і використанні цих телеканалів політичними силами", - сказав Полохало, підкресливши, що мова йде про "не оприлюднені контракти між партіями і деякими каналами, продюсери яких сьогодні в списках тих або інших політичних сил".

Тому менеджерам, безумовно, варто піти у відпустку на час кампанії, переконаний політолог.

"Інтерфакс-Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування