Телевізор вибрав "Нашу Україну"
Лідером за обсягом висвітлення на основних загальноукраїнських телеканалах за попередній тиждень стала партія "Народний союз "Наша Україна".
Про це повідомив голова Комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев, коментуючи результати моніторингу інформпрограм на основних телеканалах.
Відповідно до результатів моніторингу, основними темами тижня стали з'їзди партій та виборчих блоків, а також формування виборчих списків.
При цьому на тлі проведення більше 20-ти з'їздів активно висвітлювалася діяльність тільки п'ятірки лідерів - НСНУ, Блоку Юлії Тимошенко, Партії регіонів, Народного блоку Литвина і Соцпартії. Компартія, незважаючи на те, що вважається прохідною, залучила менше уваги.
За словами Чекмишева, у цілому телеканали демонструють певні симпатії до тих чи інших політичних сил, однак, "говорити про той рівень ангажованості, що був під час президентських виборів 2004 року, не можна".
"У цілому якщо говорити про симпатії, то своєрідним приколом є те, що істотно змінилася тональність хіба що на Першому Національному, тобто змінилася влада, і про неї потрібно говорити інакше. А значна кількість інших телеканалів ставиться до колишньої опозиції, що стала владою, з належною мірою іронії", - відзначив він.
Президент Асоціації "Спільний простір" Юрій Нестеряк відзначив, що з партій і блоків найкраще вдалося оприлюднити свої виборчі месиджи Соцпартії, а також БЮТ, Партії регіонів та НСНУ.
На російських телеканалах хід виборчої кампанії в Україні практично не висвітлювався. Разом з тим, значну частину ефіру зайняли сюжети, присвячені російсько-українським "газовим суперечкам", у яких містилися гострі обвинувачення на адресу української влади.
Моніторинг проводився з 12 по 18 грудня Комітетом "Рівність можливостей" і Асоціацією "Спільний простір" у рамках проекту "Виборчий моніторинг телевізійних новин" за підтримкою Національного Демократичного Інституту.