"Кохаймося" переключиться на наркоманів і безпритульників
Міністерство молоді і спорту України планує співпрацювати з Асоціацією зовнішньої реклами з питань проведення і розміщення соціальної реклами.
Про це сказав міністр молоді і спорту Юрій Павленко в п'ятницю на прес-конференції, присвяченій проведенню в Києві акції соціальної реклами "Кохаймося".
Павленко підкреслив, що Міністерство зробило свій аналіз результатів і впливу такої соціальної реклами і прийшло до висновку, що ця реклама позитивно вплинула на молодих людей у плані поліпшення ставлення до сімейних цінностей.
За словами Павленко, є дуже багато тем і питань, "у яких повинні приймати спільні рішення влада і громадяни".
Зокрема, відзначив він, це стосується таких проблемних тем, як діти-сироти, проблема наркоманії, безпритульності. "Це питання не тільки держави, але й суспільства", - відзначив він.
Представник компанії "Український медіа монітор" Андрій Руденко повідомив, всю акцію "Кохаймося" профінансували оператори зовнішньої реклами. За їх рахунок відбувся друк усіх рекламних плакатів акції, і ці плакати були розміщені на площах найбільших операторів зовнішньої реклами
У свою чергу керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко відзначив, що в Києві соціальна реклама "Кохаймося" дотепер не визнана соціальною.
За його словами, ця реклама вважається комерційною і за неї в бюджет вноситься відповідна плата.
Біденко підкреслив, що організатори акції і після її завершення хочуть використовувати цей бренд, однак для подальшої розробки буде витрачено набагато більше часу.
У той же час, Біденко повідомив, що Асоціація зовнішньої реклами також причетна до рекламних щитів з написами "Україні найкращі гори, Україні найкраще море", які також з'являються на вулицях міста.
Він повідомив, що ініціатива проведення такої акції належить віце-прем'єрові з гуманітарних і соціальних питання Миколі Томенко.