Тимошенко якби була бізнесменом, вирощувала б свиней і займалася рекламою
Прем’єр Юлія Тимошенко заявляє, що якщо б вона була підприємцем, то вкладала б кошти в сільське господарство.
"Якщо б мені як підприємцю потрібно було б кудись вкладати гроші – це тільки аграрний комплекс!", - сказала Тимошенко під час зустрічі з послами України за кордоном.
"Сьогодні аграрний сектор України має рентабельність 100% і вище. Це все офшорна зона, нуль відсотків податків, а ціни на сільгосппродукти зросли до світових", - пояснила свій вибір Тимошенко.
Вона навела приклад, що "сьогодні наші великі металургійні компанії кинулися вирощувати свиней – тому що там 200% рентабельність".
Тимошенко також розповіла послам про інші пріоритетні напрямки роботи для залучення інвесторів. "Ми плануємо залучити всіх можливих інвесторів до будівництва продовження Одеса-Броди", - сказала вона.
Також Тимошенко повідомила про ідею будівництва нафтопроводу через Туреччину і Чорне море, який з’єднає Ірак, Іран і Україну. "Це стратегічний напрямок", - сказала Тимошенко.
"По газотранспортним магістралям є два напрямки. Перший –Туркменістан, і ми завершуємо техніко-економічне обґрунтування розбудови газотранспортної мережі Туркменістан-Україна через два-три маршрути, включаючи можливість перетинання Каспійського моря. Другий напрямок – Іран, і це наш впевнений напрямок руху з газопроводом", - заявила Тимошенко.
Прем’єр також повідомила про намір провести починаючи з жовтня тендери по залученню інвесторів для будівництва автомагістралей. Тимошенко навіть пояснила послам, як треба рекламувати ці проекти:
"У мене прохання, щоб Міністерство транспорту та МЗС зробили буклет щодо будівництва транзитних доріг. Потім зробіть прийом в посольстві, запросіть, вручіть кожному в руки, хто займається будівництвом доріг, цей буклет. І треба просто людей піднімати на участь в тендерах".
Тимошенко також звернула увагу на недостатню рекламу інших об’єктів приватизації крім Криворіжсталі.
"Одеський припортовий завод – це завжди для інвесторів було надзвичайною цінністю. І те, що там немає такого ажіотажу, як навколо Криворіжсталі, то це наше упущення. Нам потрібно рекламувати такі об’єкти мільярдної вартості", - сказала вона.
Українська правда