"Кохаймося!" несумлінно використовують
Асоціація зовнішньої реклами заявляє про випадки несумлінного використання ідеї акції "Кохаймося!" у зовнішній комерційній рекламі і закликає учасників ринку утриматися від таких дій.
Про це йдеться у повідомленні Асоціації, передає Обком з посиланням на Українські новини.
Щоб запобігти несумлінне використання ідеї акції, Асоціація зареєструвала відповідну торговельну марку в декількох варіантах.
Проте, цілком запобігти використанню асоціацій з акцією, говориться у повідомленні, не вдалося.
"У результаті одна з марок презервативів з'явилася на щитах зовнішньої реклами з закликом "берегти любов" на фіолетовому фоні", – йдеться у повідомленні. Асоціація відзначає, що немає ніяких підстав для оскарження згаданих нею дій, оскільки порушення авторського права не було.
Асоціація не виключає, що ідея реклами презервативів просто збіглася з ідеєю акції "Кохаймося!".
"Але в будь-якому випадку, ми однозначно засуджуємо подібні спроби і ще раз підкреслюємо, що акція "Кохаймося" ніколи не була і не буде мати відношення до комерційної і політичної реклами", – сказано в повідомленні.
Як повідомлялося, у липні Асоціація зовнішньої реклами вирішила розмістити 800 щитів із соціальною рекламою з закликом "Кохаймося!" у Києві.
Акція соціальної реклами "Кохаймося!" одержала широкий резонанс. Після початку акції в столиці з'явилася значна кількість зовнішньої реклами різних товарів і послуг, схожої з ідеєю й образами акції "Кохаймося!".