Контора Кірпи вкрала більше за всіх під час виборів. На Януковича?

Понеділок, 4 липня 2005, 11:50
Керівник Головного контрольно-ревізійного управління Микола Сивульський стверджує, що найбільші збитки державі в 2004 році нанесла "Укрзалізниця".

Як передають "Новості - Україна", про це він заявив у неділю у вечірньому ефірі телеканалу "1+1".

"Загальна сума незаконних витрат і збитків оцінюється в десять із половиною мільярдів гривень ($2 мільярди). На першому місці серед структур, які нанесли такий збиток - це "Укрзалізниця" (2,5 мільярди гривень - $0,49 мільярда)", - сказав Сивульський.

"На другому місці - близько мільярда ($196 мільйонів)- дочірня компанія НАК "Нафтогаз" "Газ України", а потім уже сам НАК - 615 мільйонів ($121 мільйон)", - додав він.

За його словами, основні махінації на Українській залізниці здійснювалися під прикриттям благодійної допомоги - близько мільярда гривень ($196 мільйонів).

"Причому якщо ми розглянемо графічно, як це проходило протягом 2004 року, то чітко видно, як наростали обсяги сумнівних операцій благодійної допомоги, - їхній пік стався на жовтень 2004 року (президентські вибори в України)", - додав керівник головкру.

Він також повідомив, що "НАК "Нафтогаз України", одержала тільки за 2004 рік 9,5 мільярдів гривень ($1,86 мільярдів) тільки за транзит газу, з них віддала своїй дочірній компанії, що безпосередньо виконувала цю роботу, "Укртрансгаз", тільки 2,4 мільярди ($0,47 мільярда). Інше ця структура проїла".

"Основний збиток державі був нанесений за рахунок надмірної концентрації покупки товарно-матеріальних цінностей через "Укранафтогазкомплект", що здійснювала закупівлю не безпосередньо у виробників, а в посередників", - підкреслив Сивульський.

"Досліджуючи ситуацію за 2003-2004 роки, ми побачили цікаву картину, коли ті самі структури ганяють між собою той самий товар, накручуючи його ціну, і ціна зростає", - додав він.

Сивульський також вважає, що сьогодні в Україні не існує системи попередження зловживань. На його думку, "держава як власник має впровадити систему попереднього контролю контрактів, які підписують суб'єктами господарювання".

"Тоді всі фінансові махінації будуть здійснюватися під контролем політичних фігур, якими є, наприклад, міністри. Це буде попереджати ті зловживання, які ми зараз виявляємо, приходячи постфактум на об'єкт", - підкреслив керівник головкру.

За його словами, контрольно-ревізійне управління проводиться "по підконтрольних об'єктах, які дістають державні кошти, - відповідно до плану; по інших об'єктах - тільки за рішенням суду й відкритих кримінальних справ".

Георгій Кірпа в 2004 році очолював "Укрзалізницю" і міністерство транспорту й зв'язку.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування