Київське метро "на межі" і буде підвищувати ціни?
П'ятниця, 22 липня 2005, 19:12
Директор комунального підприємства "Київський метрополітен" Микола Шавловський заявляє, що столичний метрополітен через недостачу коштів працює на межі.
Про це він заявив на прес-конференції в прямому ефірі радіостанції "Радіо Київ" у п'ятницю.
Так, за його словами, щомісяця метрополітену для всіх належних платежів бракує 10-12 млн. грн., а загальні витрати складають 29 млн. грн., у тому числі 17,3 млн. грн. - для виплати зарплати і податків, а надходження складають лише 17, 5 млн. грн.
Шавловський також нагадав, що за перевезення пасажирів 26-ти пільгових категорій з державного бюджету метрополітену має бути перераховано 60 млн. грн., однак поки, за його словами, ці кошти не надійшли.
Крім того, повідомив він, столичний метрополітен у червні вперше був змушений взяти кредит на суму 5 млн. грн. для виплати заробітної плати.
"У нас хронічно не вистачає коштів, цього року 60 млн. грн. дотацій не надійшли і, мабуть, уже не надійдуть. Якщо не одержимо їх у серпні, нам нема звідки брати кредит, тому що ми уже взяли 90 млн. грн. на завершення будівництва станції Бориспільської і першої черги електродепо", - підкреслив Шавловський, додавши, що "сьогодні єдиний вихід - підвищення тарифів".
Директор столичного метрополітену повідомив, що розрахункова вартість однієї поїздки в київському метро, виходячи з фактичних витрат, складає 1,27 грн. "Ми просимо хоча б 1 грн., а інше буде дотувати держава", - сказав він, не уточнивши разом з тим, коли можуть бути підвищені тарифи на проїзд, сказавши, що "треба було зробити це вчора".
Після підвищення тарифів метрополітен планує поступово перейти на безконтактні проїзні картки. Для киян планується ввести систему знижок для оплати проїзду.
Шавловський також повідомив, що в листопаді метрополітен планує почати пілотний проект по апробуванню системи диференційованої оплати проїзду, за якої на вході з безконтактної картки буде зніматися максимальна вартість проїзду, а при виході з метро на картку при проході через турнікет буде повертатися сума в залежності від довжини поїздки.
Ця система спочатку буде "обкатана" на працівниках метрополітену, які вже більше року користуються такими безконтактними проїзними картками. Але вже до середини 2006 року столичний метрополітен планує цілком перейти на таку систему оплати, повідомив директор метрополітену.
Востаннє тарифи на проїзд у київському метро підвищувалися в 2001 році. У 2004 році Київська міськадміністрація підготувала розпорядженні про підвищення тарифів на проїзд у міському громадському транспорті, однак міське управління юстиції відмовило в реєстрації цього документа.
"Інтерфакс-Україна"
Про це він заявив на прес-конференції в прямому ефірі радіостанції "Радіо Київ" у п'ятницю.
Так, за його словами, щомісяця метрополітену для всіх належних платежів бракує 10-12 млн. грн., а загальні витрати складають 29 млн. грн., у тому числі 17,3 млн. грн. - для виплати зарплати і податків, а надходження складають лише 17, 5 млн. грн.
Шавловський також нагадав, що за перевезення пасажирів 26-ти пільгових категорій з державного бюджету метрополітену має бути перераховано 60 млн. грн., однак поки, за його словами, ці кошти не надійшли.
Крім того, повідомив він, столичний метрополітен у червні вперше був змушений взяти кредит на суму 5 млн. грн. для виплати заробітної плати.
"У нас хронічно не вистачає коштів, цього року 60 млн. грн. дотацій не надійшли і, мабуть, уже не надійдуть. Якщо не одержимо їх у серпні, нам нема звідки брати кредит, тому що ми уже взяли 90 млн. грн. на завершення будівництва станції Бориспільської і першої черги електродепо", - підкреслив Шавловський, додавши, що "сьогодні єдиний вихід - підвищення тарифів".
Директор столичного метрополітену повідомив, що розрахункова вартість однієї поїздки в київському метро, виходячи з фактичних витрат, складає 1,27 грн. "Ми просимо хоча б 1 грн., а інше буде дотувати держава", - сказав він, не уточнивши разом з тим, коли можуть бути підвищені тарифи на проїзд, сказавши, що "треба було зробити це вчора".
Після підвищення тарифів метрополітен планує поступово перейти на безконтактні проїзні картки. Для киян планується ввести систему знижок для оплати проїзду.
Шавловський також повідомив, що в листопаді метрополітен планує почати пілотний проект по апробуванню системи диференційованої оплати проїзду, за якої на вході з безконтактної картки буде зніматися максимальна вартість проїзду, а при виході з метро на картку при проході через турнікет буде повертатися сума в залежності від довжини поїздки.
Ця система спочатку буде "обкатана" на працівниках метрополітену, які вже більше року користуються такими безконтактними проїзними картками. Але вже до середини 2006 року столичний метрополітен планує цілком перейти на таку систему оплати, повідомив директор метрополітену.
Востаннє тарифи на проїзд у київському метро підвищувалися в 2001 році. У 2004 році Київська міськадміністрація підготувала розпорядженні про підвищення тарифів на проїзд у міському громадському транспорті, однак міське управління юстиції відмовило в реєстрації цього документа.
"Інтерфакс-Україна"