Томенко не знає, що означає заклик "кохаймося"
Вівторок, 19 липня 2005, 16:03
Віце-прем'єр Микола Томенко не вважає соціальною рекламою біг-борди "Нас має бути 52 000 000. Кохаймося".
Про це він заявив на прес-конференції у вівторок.
Відповідаючи на питання журналістів про соціальну рекламу, яка з'явилася на біг-бордах у Києві, Томенко заявив, що ця реклама не має до соціального жодного стосунку.
"Це просто вдалий рекламний хід Асоціації зовнішньої реклами", - сказав він, відзначивши, що не знає, що саме рекламують ці біг-борди.
Томенко також розповів, що Кабінет міністрів має намір найближчим часом забезпечити виконання ліміту соціальної реклами в 5% від всієї зовнішньої реклами, у тому числі в ефірі всіх радіо- і телекомпаній.
На прес-конференції у вівторок у Києві він відзначив, що, хоча законодавство передбачає такий ліміт тільки для державних і комунальних мас-медіа, уряд хотів би домогтися виконання цього ліміту й на комерційних теле- і радіокомпаніях.
"Це повинна бути позиція самих каналів", сказав він, відзначивши, що канали цілком здатні виділити деякі засоби зі своїх прибутків від комерційної реклами й не повинні чекати, поки Держкомстандарт замовить й оплатить їм соціальну рекламу.
Крім того, Томенко заявив про те, що з вересня Кабінет міністрів буде просити Верховну Раду заборонити рекламу алкоголю й тютюну у всій зовнішній рекламі, і зокрема, повністю заборонити її в денний час на телеканалах, а також якимось чином обмежити рекламу брендів алкоголю й тютюну в нічний час.
"Я не бачу отут жодної реальної фінансової погрози, тому що ринок зовнішньої реклами в Україні - це один з найбільш прибуткових ринків", - заявив Томенко.
Він нагадав, що на сьогоднішній день, відповідно до законодавства, в денний час реклама алкоголю й тютюну повинна бути обмежена винятково рекламою брендів, так званою непрямою рекламою, однак, за словами Томенка, це положення не виконується.
Віце-прем'єр також висловив невдоволення великою кількістю реклами слабоалкогольних напоїв на телеканалах у денний час, особливо реклами пива.
Читайте також:
Обережно – у місті соціальна реклама! Прохання уникати прямого контакту!
Про це він заявив на прес-конференції у вівторок.
Відповідаючи на питання журналістів про соціальну рекламу, яка з'явилася на біг-бордах у Києві, Томенко заявив, що ця реклама не має до соціального жодного стосунку.
"Це просто вдалий рекламний хід Асоціації зовнішньої реклами", - сказав він, відзначивши, що не знає, що саме рекламують ці біг-борди.
Томенко також розповів, що Кабінет міністрів має намір найближчим часом забезпечити виконання ліміту соціальної реклами в 5% від всієї зовнішньої реклами, у тому числі в ефірі всіх радіо- і телекомпаній.
На прес-конференції у вівторок у Києві він відзначив, що, хоча законодавство передбачає такий ліміт тільки для державних і комунальних мас-медіа, уряд хотів би домогтися виконання цього ліміту й на комерційних теле- і радіокомпаніях.
"Це повинна бути позиція самих каналів", сказав він, відзначивши, що канали цілком здатні виділити деякі засоби зі своїх прибутків від комерційної реклами й не повинні чекати, поки Держкомстандарт замовить й оплатить їм соціальну рекламу.
Крім того, Томенко заявив про те, що з вересня Кабінет міністрів буде просити Верховну Раду заборонити рекламу алкоголю й тютюну у всій зовнішній рекламі, і зокрема, повністю заборонити її в денний час на телеканалах, а також якимось чином обмежити рекламу брендів алкоголю й тютюну в нічний час.
"Я не бачу отут жодної реальної фінансової погрози, тому що ринок зовнішньої реклами в Україні - це один з найбільш прибуткових ринків", - заявив Томенко.
Він нагадав, що на сьогоднішній день, відповідно до законодавства, в денний час реклама алкоголю й тютюну повинна бути обмежена винятково рекламою брендів, так званою непрямою рекламою, однак, за словами Томенка, це положення не виконується.
Віце-прем'єр також висловив невдоволення великою кількістю реклами слабоалкогольних напоїв на телеканалах у денний час, особливо реклами пива.
Читайте також:
Обережно – у місті соціальна реклама! Прохання уникати прямого контакту!