Кінах заборонить журналістам рекламу

Субота, 16 липня 2005, 15:36
Лідер Партії промисловців і підприємців Анатолій Кінах заявляє, що парламентські вибори 2006 року повинні пройти на базі конкурентних програм, а не брудних технологій.

Про це він сказав, виступаючи на 4-м з'їзді ПППУ в суботу в Києві, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Парламентські вибори не менш серйозні і відповідальні, ніж президентські, які пройшли торік. Нам дуже важливо, щоб під час парламентських виборів прозоро конкурували програми, а не брудні технології", - сказав Кінах.

На його думку, вибори-2006 повинні консолідувати суспільство, а більшість у парламенті повинна бути сформована на принципах ідеології і реалізації програм в інтересах розвитку країни, і "тільки така більшість може сформувати ефективно працюючий уряд".

Кінах звернувся до представників коаліції "Сила народу" із пропозицією про консолідацію.

Він також повідомив, що фракція ПППУ на початку наступної сесії парламенту буде ініціювати розгляд законопроекту, що виключив би появу в ЗМІ політичної реклами, щоб не допустити масовості такого явища, як "чорний PR" під час виборів.

У зв'язку з цим Кінах відзначив існування ризику втратити інформаційний суверенітет України, адже зараз велика частина інформаційна простору країни зайнята продуктом не українського походження.

Кінах також висловив невдоволення діяльністю Антимонопольного комітету.

"На жаль, я дуже незадоволений діяльністю Антимонопольного комітету", - сказав він.

Перший віце-прем'єр підкреслив, що за останні 4 роки вартість устаткування для того, щоб забезпечити пуск нової лави у вугільній промисловості зріс із 5 млн. до 27 млн. грн, "й 90% цієї продукції поставляється монопольним власником відомої всім Донецької області". "Де був антимонопольний комітет?" - риторично запитав Кінах.

Він відзначив, що така ж ситуація складалася й по цукру. "Я вважаю, що Антимонопольний комітет провів дуже поверхневі дослідження (на ринку цукру), і там є всі ознаки монопольної змови".

Крім того, з'їзд одноголосно переобрав Кінаха головою партії.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування