"1+1", "5 канал" й "Інтер" одержують глядацькі симпатії
Середа, 1 червня 2005, 18:55
Дослідження глядацьких переваг абонентів кабельного телебачення показали, що в трійку найбільш затребуваних вітчизняних телеканалів входять "1+1", "Інтер" й "5 канал".
Про це повідомив у середу президент "Союзу кабельного телебачення України" (СКТУ) Олександр Ляхов, уточнивши, що дослідження глядацьких переваг не є рейтингами телеканалів.
За його словами, дослідження служать лише для визначення кабельним оператором списку телеканалів, які будуть ретранслюватися в його мережі.
Ляхов відзначив, що серед вітчизняних телеканалів помітні деякі зміни глядацьких переваг: якщо два роки тому найбільша кількість глядачів надавала перевагу "Інтеру", а "1+1" посідав друге місце, то зараз ситуація змінилася. Крім цього, "Новий канал", який зайняв в 2003 році третє місце, зараз був відтиснутий на 4-е місце, а його позицію посів "5-й канал".
Ляхов також повідомив, що оператори кабельного телебачення станом на початок року обслуговували 2,6 млн. абонентів.
Вартість послуг кабельних операторів, за даними СКТУ, становить від 5 до 27 грн., а в середньому становить близько 15 грн. У цілому по Україні найбільш дешевими, "соціальними" пакетами користуються 40% абонентів кабельного телебачення, 36% одержують середні за вартістю "базові" пакети, а 24% - найбільш дорогі "преміум" пакети.
За даними асоціації, у цей час проникнення кабельного телебачення в домогосподарства становить близько 15%: усього в Україні близько 17 млн. домоволодінь, з них тільки 6,5 млн. зручні для освоєння кабельними операторами, у тому числі 4,6 млн. домоволодінь знаходяться у зоні обслуговування кабельних мереж.
Ляхов також проінформував, що більшість жителів користуються або кімнатними, або індивідуальними антенами (55% загальної кількості підключень), до колективних антен підключено 21% телеприймачів, а на частку кабельного телебачення доводиться лише 23% підключень.
Союз кабельного телебачення України, за власною оцінкою, поєднує 63 компанії, у тому числі найбільшого оператора "Воля". За оцінкою союзу компанії, які входять у нього, обслуговують 1,4 млн. абонентів кабельного телебачення (у тому числі "Воля" - більше 500 тис.), що становить близько 70% загальної кількості абонентів в Україні.
Інтерфакс-Україна
Про це повідомив у середу президент "Союзу кабельного телебачення України" (СКТУ) Олександр Ляхов, уточнивши, що дослідження глядацьких переваг не є рейтингами телеканалів.
За його словами, дослідження служать лише для визначення кабельним оператором списку телеканалів, які будуть ретранслюватися в його мережі.
Ляхов відзначив, що серед вітчизняних телеканалів помітні деякі зміни глядацьких переваг: якщо два роки тому найбільша кількість глядачів надавала перевагу "Інтеру", а "1+1" посідав друге місце, то зараз ситуація змінилася. Крім цього, "Новий канал", який зайняв в 2003 році третє місце, зараз був відтиснутий на 4-е місце, а його позицію посів "5-й канал".
Ляхов також повідомив, що оператори кабельного телебачення станом на початок року обслуговували 2,6 млн. абонентів.
Вартість послуг кабельних операторів, за даними СКТУ, становить від 5 до 27 грн., а в середньому становить близько 15 грн. У цілому по Україні найбільш дешевими, "соціальними" пакетами користуються 40% абонентів кабельного телебачення, 36% одержують середні за вартістю "базові" пакети, а 24% - найбільш дорогі "преміум" пакети.
За даними асоціації, у цей час проникнення кабельного телебачення в домогосподарства становить близько 15%: усього в Україні близько 17 млн. домоволодінь, з них тільки 6,5 млн. зручні для освоєння кабельними операторами, у тому числі 4,6 млн. домоволодінь знаходяться у зоні обслуговування кабельних мереж.
Ляхов також проінформував, що більшість жителів користуються або кімнатними, або індивідуальними антенами (55% загальної кількості підключень), до колективних антен підключено 21% телеприймачів, а на частку кабельного телебачення доводиться лише 23% підключень.
Союз кабельного телебачення України, за власною оцінкою, поєднує 63 компанії, у тому числі найбільшого оператора "Воля". За оцінкою союзу компанії, які входять у нього, обслуговують 1,4 млн. абонентів кабельного телебачення (у тому числі "Воля" - більше 500 тис.), що становить близько 70% загальної кількості абонентів в Україні.
Інтерфакс-Україна