Стецьків заробив на квитках на "Євробаченння" 5 мільйонів, хоч продав половину
Вівторок, 31 травня 2005, 13:31
Національна телерадіокомпанія витратила на підготовку, організацію й проведення пісенного конкурсу "Євробачення-2005" 57 млн. гривень.
Про це журналістам сказав президент НТКУ Тарас Стецьків.
З його слів, із 67 млн. гривень, виділених з державного бюджету на підготовку й проведення конкурсу, НТКУ витратила близько 56-57 млн. гривень, заощадивши близько 10 млн. гривень. У ході підготовки НТКУ провела 73 тендери, на яких відібрала понад 200 фірм-підрядників й уклала 162 договори на виконання робіт.
Стецьків зазначив, що за рахунок "Євробачення" НТКУ змогла певним чином зміцнити свою матеріально-технічну базу. Зокрема, частина придбаної телевізійної техніки й сцена, яка була встановлена в Палаці спорту, передані на баланс НТКУ.
Усього на технічні потреби НТКУ для організації й проведення конкурсу придбала телевізійне обладнання й витратні матеріали на суму 7 637 558 гривень й оплатила послуги на суму 4 731 323 гривень.
За гроші, передбачені на технічне забезпечення, НТКУ проклала оптово-волоконні лінії передачі відеозвукових сигналів між НТКУ, Палацом спорту й Олімпійським стадіоном, переобладнала пересувну телевізійну станцію (ПТС) на цифровий формат з можливістю роботи 12 телекамер, створила прес-центр на 600 робочих місць із виходом в Інтернет, комп'ютерну офісну мережу на 80 робочих місць, мережу відеографіки й телефонного голосування.
Крім того, була створена закрита внутрішня телемережа в 5 готелях Києва, Палаці спорту, прес-центрі, якою поширювалася спеціально сформована інформаційна програма про "Євробачення-2005".
"Укртелеком" організував телефонний зв'язок 500 номерів й 70 ліній ISDN.
Для трансляції "Євробачення-2005" було знято 49 роликів, які демонструвалися між виступами виконавців.
Надходження від продажу квитків становили 5 226 107 гривень.
За даними НТКУ, було надруковано 11 цінових категорій квитків (від 25 до 1 500 гривень), продано близько 57% квитків.
НТКУ планує опублікувати повний звіт про використання коштів держбюджету для організації й проведення "Євробачення" орієнтовно в другій половині червня.
Усього на конкурс було акредитовано 6 277 осіб, у тому числі 1 237 членів делегацій, 1 822 журналістів, 1 476 працівників робочих груп з організації й проведення конкурсу, запрошених гостей, представників Європейського мовленнєвого союзу, радників і консультантів, а також 1 742 працівників груп технічного супроводу.
Серед акредитованих на конкурс було 2 608 іноземців, з них 917 - членів делегацій і 1 390 журналістів.
Українських журналістів на "Євробаченні" було акредитовано 432 особи.
Крім працівників компаній-підрядників, до організації й проведення конкурсу було залучено ще близько 600 осіб.
Українські новини
Про це журналістам сказав президент НТКУ Тарас Стецьків.
З його слів, із 67 млн. гривень, виділених з державного бюджету на підготовку й проведення конкурсу, НТКУ витратила близько 56-57 млн. гривень, заощадивши близько 10 млн. гривень. У ході підготовки НТКУ провела 73 тендери, на яких відібрала понад 200 фірм-підрядників й уклала 162 договори на виконання робіт.
Стецьків зазначив, що за рахунок "Євробачення" НТКУ змогла певним чином зміцнити свою матеріально-технічну базу. Зокрема, частина придбаної телевізійної техніки й сцена, яка була встановлена в Палаці спорту, передані на баланс НТКУ.
Усього на технічні потреби НТКУ для організації й проведення конкурсу придбала телевізійне обладнання й витратні матеріали на суму 7 637 558 гривень й оплатила послуги на суму 4 731 323 гривень.
За гроші, передбачені на технічне забезпечення, НТКУ проклала оптово-волоконні лінії передачі відеозвукових сигналів між НТКУ, Палацом спорту й Олімпійським стадіоном, переобладнала пересувну телевізійну станцію (ПТС) на цифровий формат з можливістю роботи 12 телекамер, створила прес-центр на 600 робочих місць із виходом в Інтернет, комп'ютерну офісну мережу на 80 робочих місць, мережу відеографіки й телефонного голосування.
Крім того, була створена закрита внутрішня телемережа в 5 готелях Києва, Палаці спорту, прес-центрі, якою поширювалася спеціально сформована інформаційна програма про "Євробачення-2005".
"Укртелеком" організував телефонний зв'язок 500 номерів й 70 ліній ISDN.
Для трансляції "Євробачення-2005" було знято 49 роликів, які демонструвалися між виступами виконавців.
Надходження від продажу квитків становили 5 226 107 гривень.
За даними НТКУ, було надруковано 11 цінових категорій квитків (від 25 до 1 500 гривень), продано близько 57% квитків.
НТКУ планує опублікувати повний звіт про використання коштів держбюджету для організації й проведення "Євробачення" орієнтовно в другій половині червня.
Усього на конкурс було акредитовано 6 277 осіб, у тому числі 1 237 членів делегацій, 1 822 журналістів, 1 476 працівників робочих груп з організації й проведення конкурсу, запрошених гостей, представників Європейського мовленнєвого союзу, радників і консультантів, а також 1 742 працівників груп технічного супроводу.
Серед акредитованих на конкурс було 2 608 іноземців, з них 917 - членів делегацій і 1 390 журналістів.
Українських журналістів на "Євробаченні" було акредитовано 432 особи.
Крім працівників компаній-підрядників, до організації й проведення конкурсу було залучено ще близько 600 осіб.
Українські новини