Тимошенко каже, що, слава Богу, хабарі сьогодні не платить. І закликає інших повідомляти про них

Понеділок, 30 травня 2005, 20:24
Прем’єр Юлія Тимошенко хоче зробити за допомогою гарячої лінії Ради підприємців систему реагування на всі їхні скарги.

Про це Тимошенко сказала, підбиваючи підсумок перших днів роботи гарячої лінії Ради підприємців при Кабміні.

Тимошенко сказала, що важливо "не приймати сигнали, бо ми будемо по вуха в інформації, а якнайшвидше на них відреагувати".

Тимошенко закликала Раду підприємців робити заявки за кожним дзвінком на гарячу лінію, які вона щовечора буде підписувати і ставити на контроль їх виконання, "як ставляться на контроль доручення президента і прем’єра".

"Якщо ми щось можемо конкретно вирішити – робити таку заявку невідкладно! Якщо є чиновник, який бере хабар – ми робимо конкретний сигнал в прокуратуру і СБУ. Окремо вивчаємо, чи потрібна взагалі функція цього чиновника. Бо за щось же хабарі йому платять? Слава Богу, прем’єр-міністр сьогодні ні за що хабарі не дає", - сказала Тимошенко.

Тимошенко наголосила, щоб кожен дзвінок окремо вивчався. "Моє завдання, щоб жоден дзвінок не пропав, і була на нього не тільки реакція, але й контроль виконання доручення".

Відповідальний за проведення гарячої лінії сказав Тимошенко, що люди скаржаться навіть на відсутність паперу для проведення державної реєстрації підприємців.

Тимошенко відповіла: "Або не буде такого чиновника, який забезпечити папір не може, або щоб він відтепер знав, що буде нести відповідальність навіть за папір".

Як відомо, гаряча лінія Ради підприємців для повідомлень про проблеми підприємництва та корупцію працює за телефоном (044) 256 60 90

З початку роботи гарячої лінії було отримано 500 дзвінків, найбільше звернень з Києва, Дніпропетровської і Донецької областей.

Як сказав відповідальний за гарячу лінію, половина звернень – суто підприємницькі питання, "інша половина – прохання про допомогу, у когось протікає дах, сусід щось не те зробив".

"Українська правда"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування