Червоненко не буде працювати на близьких Януковича й родину Кірпи
Четвер, 12 травня 2005, 15:27
Кабінет міністрів більше не буде ділити власників залізничних вагонів на категорії. Знижки на залізничні перевезення будуть надаватися їм на рівних умовах.
Про це повідомив міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко на прес-конференції у четвер.
Доповнення N2 до розпорядження попереднього уряду N455, що передбачає такий розподіл, було скасовано в середу на засіданні уряду.
Червоненко відзначив, що Україна, починаючи із другого півріччя 2004 року (доповнення було прийнято 13 липня 2004 року) зазнала збитків більше, ніж на 100 млн. гривень, і втрачала до скасування розпорядження майже по 800 тис.грн. щодня.
Рішення про диференціацію розміру знижок для різних категорій перевізників передбачало, що оператори першої категорії одержують знижки в розмірі 40-50%, у той час як для третьої категорії передбачалися знижки 20-25%.
Розподіл за категоріями проводився залежно від обсягів здійснюваних перевезень.
Умовам першої категорії відповідало ТОВ "Лемтранс", а також істотні кошти заощаджували комерційні структури "Укртранслізинг" й "Трансфарвандинг".
Ці організації, як відзначив Червоненко, перебувають у сфері впливу колишнього прем'єр-міністра Віктора Януковича й родини покійного міністра транспорту Георгія Кірпи.
Сьогодні, за словами Червоненка, "всі власники вагонів мають знижки до 30%, але умови для всіх однакові".
ЛІГАБізнесІнформ
Про це повідомив міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко на прес-конференції у четвер.
Доповнення N2 до розпорядження попереднього уряду N455, що передбачає такий розподіл, було скасовано в середу на засіданні уряду.
Червоненко відзначив, що Україна, починаючи із другого півріччя 2004 року (доповнення було прийнято 13 липня 2004 року) зазнала збитків більше, ніж на 100 млн. гривень, і втрачала до скасування розпорядження майже по 800 тис.грн. щодня.
Рішення про диференціацію розміру знижок для різних категорій перевізників передбачало, що оператори першої категорії одержують знижки в розмірі 40-50%, у той час як для третьої категорії передбачалися знижки 20-25%.
Розподіл за категоріями проводився залежно від обсягів здійснюваних перевезень.
Умовам першої категорії відповідало ТОВ "Лемтранс", а також істотні кошти заощаджували комерційні структури "Укртранслізинг" й "Трансфарвандинг".
Ці організації, як відзначив Червоненко, перебувають у сфері впливу колишнього прем'єр-міністра Віктора Януковича й родини покійного міністра транспорту Георгія Кірпи.
Сьогодні, за словами Червоненка, "всі власники вагонів мають знижки до 30%, але умови для всіх однакові".
ЛІГАБізнесІнформ