Кірпа витратив мільярди на невідомо що між Києвом і Одесою
Четвер, 12 травня 2005, 11:58
Рахункова палата України вважає будівництво альтернативної дороги на ділянці "Київ-Одеса" не раціональним.
Про це заявив голова Рахункової палати України Валентин Симоненко журналістам.
Голова Рахункової палати зазначив, що існуючу дорогу "фізично неможливо використовувати як платну дорогу, і називати її навіть автобаном".
За словами Симоненка, "дорогу прийнято, стрічку розрізано, але жодного документа про прийняття дороги в експлуатацію немає, так само, як немає самого проекту".
Дорога "Київ-Одеса" є частиною дев'ятого міжнародного транспортного коридору, який сполучає Фінляндію, Росію, Україну, Молдову, Румунію, Болгарію і Грецію.
Реконструкція дороги "Київ-Одеса" розпочалася в червні 2003 року.
Урочисте відкриття першої черги автобану "Київ-Одеса" відбулося 23 жовтня 2004 року в Жашкові на 159-му кілометрі цієї траси.
На першому етапі (до червня 2004 року) будівельні роботи здійснювалися за кошти Південно-західної залізниці, яка інвестувала в цілому близько 900 млн. гривень.
Пізніше для виконання робіт під державні гарантії "Укравтодором" були залучені кредитні кошти Deutsche Bank у розмірі 400 млн. євро. З цих коштів "Укрзалізниці" повернені (з процентною ставкою за користування кредитом) 778,3 млн. грн.
Загальна вартість проекту – 2 млрд. 700 млн. грн.
24 червня 2004 року Верховна Рада прийняла закон "Про внесення змін до закону України "Про реконструкцію і експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ–Одеса на ділянці від Жашкова до Краснознам'янки", яким поширено дію закону на всю дорогу "Київ–Одеса".
У липні 2004 року президент України Леонід Кучма підписав прийнятий Верховною Радою закон.
Законом встановлено, що відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням боргових зобов'язань по кредитах, залучених для виконання робіт по реконструкції всієї автомобільної дороги "Київ–Одеса" має здійснюватися за рахунок коштів держбюджету, передбачених на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування.
Кошти, отримані як платня за проїзд по будь-якій з ділянок автомобільної дороги "Київ–Одеса", мають надходити до державного бюджету.
УНІАН
Про це заявив голова Рахункової палати України Валентин Симоненко журналістам.
Голова Рахункової палати зазначив, що існуючу дорогу "фізично неможливо використовувати як платну дорогу, і називати її навіть автобаном".
За словами Симоненка, "дорогу прийнято, стрічку розрізано, але жодного документа про прийняття дороги в експлуатацію немає, так само, як немає самого проекту".
Дорога "Київ-Одеса" є частиною дев'ятого міжнародного транспортного коридору, який сполучає Фінляндію, Росію, Україну, Молдову, Румунію, Болгарію і Грецію.
Реконструкція дороги "Київ-Одеса" розпочалася в червні 2003 року.
Урочисте відкриття першої черги автобану "Київ-Одеса" відбулося 23 жовтня 2004 року в Жашкові на 159-му кілометрі цієї траси.
На першому етапі (до червня 2004 року) будівельні роботи здійснювалися за кошти Південно-західної залізниці, яка інвестувала в цілому близько 900 млн. гривень.
Пізніше для виконання робіт під державні гарантії "Укравтодором" були залучені кредитні кошти Deutsche Bank у розмірі 400 млн. євро. З цих коштів "Укрзалізниці" повернені (з процентною ставкою за користування кредитом) 778,3 млн. грн.
Загальна вартість проекту – 2 млрд. 700 млн. грн.
24 червня 2004 року Верховна Рада прийняла закон "Про внесення змін до закону України "Про реконструкцію і експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ–Одеса на ділянці від Жашкова до Краснознам'янки", яким поширено дію закону на всю дорогу "Київ–Одеса".
У липні 2004 року президент України Леонід Кучма підписав прийнятий Верховною Радою закон.
Законом встановлено, що відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням боргових зобов'язань по кредитах, залучених для виконання робіт по реконструкції всієї автомобільної дороги "Київ–Одеса" має здійснюватися за рахунок коштів держбюджету, передбачених на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування.
Кошти, отримані як платня за проїзд по будь-якій з ділянок автомобільної дороги "Київ–Одеса", мають надходити до державного бюджету.
УНІАН