Луценко тепер викликає підлеглих Кірпи, які оплачували його яхту і потреби відомства Бакая
Середа, 13 квітня 2005, 15:10
МВС викликає низку начальників залізниць для надання пояснень про здійснення сумнівної доброчинності.
Як повідомили в Департаменті зв'язків з громадськістю МВС України, доброчинна допомога у низці випадків йшла з кредитів, які залізниці брали в банках.
Враховуючи те, що на місцях працівникам міліції не надається повна інформація про назви доброчинних фондів і їх юридичні адреси, МВС України запрошує для надання пояснень на 10:00 15 квітня 2005 року:
• начальника Придніпровської залізниці Олександра Мамота (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 336 мільйонів гривень);
• начальника Донецької залізниці Миколи Рогова (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 300 мільйонів гривень);
• начальника Південної залізниці Віктора Остапчука (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 111 мільйонів гривень);
• начальника Південно-західної залізниці Олексія Кривопишина (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 105 мільйонів гривень);
• начальника Львівської залізниці Богдана Піха (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 101 мільйон гривень);
• начальника Одеської залізниці Василя Момота (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 105 мільйонів гривень).
Міністерство внутрішніх справ висловлює упевненість, що згадані керівники підготують відповідні матеріали з назвами фондів, їх банківськими рахунками і юридичними адресами і т.п.
Як сказано в повідомленні Департаменту, "надаючи цю інформацію, МВС хоче продемонструвати те, що роками приховувалося від самих залізничників, які сьогодні, маючи невелику заробітну плату і проблеми в залізничній галузі, мали бути спонсорами будівництва на Миколаївській малотоннажній верфі моторної яхти класу "Rest-210", на яку вже витрачено 9 мільйонів 800 тисяч гривень".
Також перераховувалися мільйонні платежі до фонду "Правозахист", які йшли на будівництво елітних дач колишнім керівникам МВС, або ж перераховували десятки мільйонів гривень для підтримки Держуправління справами АП, а також - на рахунки різноманітних товариств з обмеженою відповідальністю із закордонними капіталами".
"Прості залізничники мають право знати, куди йшли зароблені ними гроші", - сказано в повідомленні.
Ліга
Як повідомили в Департаменті зв'язків з громадськістю МВС України, доброчинна допомога у низці випадків йшла з кредитів, які залізниці брали в банках.
Враховуючи те, що на місцях працівникам міліції не надається повна інформація про назви доброчинних фондів і їх юридичні адреси, МВС України запрошує для надання пояснень на 10:00 15 квітня 2005 року:
• начальника Придніпровської залізниці Олександра Мамота (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 336 мільйонів гривень);
• начальника Донецької залізниці Миколи Рогова (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 300 мільйонів гривень);
• начальника Південної залізниці Віктора Остапчука (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 111 мільйонів гривень);
• начальника Південно-західної залізниці Олексія Кривопишина (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 105 мільйонів гривень);
• начальника Львівської залізниці Богдана Піха (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 101 мільйон гривень);
• начальника Одеської залізниці Василя Момота (про перерахування на доброчинність і інші сумнівні операції грошових коштів на суму 105 мільйонів гривень).
Міністерство внутрішніх справ висловлює упевненість, що згадані керівники підготують відповідні матеріали з назвами фондів, їх банківськими рахунками і юридичними адресами і т.п.
Як сказано в повідомленні Департаменту, "надаючи цю інформацію, МВС хоче продемонструвати те, що роками приховувалося від самих залізничників, які сьогодні, маючи невелику заробітну плату і проблеми в залізничній галузі, мали бути спонсорами будівництва на Миколаївській малотоннажній верфі моторної яхти класу "Rest-210", на яку вже витрачено 9 мільйонів 800 тисяч гривень".
Також перераховувалися мільйонні платежі до фонду "Правозахист", які йшли на будівництво елітних дач колишнім керівникам МВС, або ж перераховували десятки мільйонів гривень для підтримки Держуправління справами АП, а також - на рахунки різноманітних товариств з обмеженою відповідальністю із закордонними капіталами".
"Прості залізничники мають право знати, куди йшли зароблені ними гроші", - сказано в повідомленні.
Ліга