У Києві знесуть три автостанції й побудують 9 вертолітних майданчиків?
П'ятниця, 1 квітня 2005, 13:01
До 2020 року планується організувати пряме сполучення аеропорту "Бориспіль" зі станцією "Київ Пасажирський", два сучасних автовокзали в районі Теремків і Харківської площі, реконструювати Річковий вокзал на "Поштовій площі", а також створити 9 вертолітних майданчиків на території Києва.
Ці заходи передбачені в комплексній схемі розвитку транспорту в місті Київ на період до 2020 року, яка обговорювалася у п'ятницю на розширеному засіданні колегії виконавчого органу Київської міської ради.
У системі розвитку приміського й зовнішнього транспорту також передбачено перенести низку приміських маршрутів на північне півкільце, ліквідувати Центральний автовокзал, автостанцію "Поділ", "Південна" й "Дачна" і реконструювати автостанції "Дарниця" й "Полісся".
Кінцеві пункти приміських маршрутів будуть розташовуватися в районі периферійних станцій метрополітену. Закриються пункти зупинок біля станцій "Лівобережна" й "Нивки".
Крім того, передбачається почати будівництво вантажного річкового порту в районі міста Українка, що дозволить поступово перенести вантажні райони з гавані на Подолі.
Передбачається, що обсяги перевезень річковим транспортом зростуть із 2,3 до 8,5 мільйонів тонн на рік. Обсяги пасажирських перевезень авіатранспортом передбачається збільшити з 0,9 до 4,6 мільйонів пасажирів на рік.
Також передбачене спорудження аеровокзальних комплексів в аеропортах "Бориспіль" й "Київ".
Також до 2020 року в Києві планується ввести в експлуатацію дві нові лінії метрополітену: Подольсько-Воскресенську від станції "Братиславська" до станції "Соломенська" і Лівобережну лінію від станції "Милославська" до станції "Броварський проспект".
Про це повідомив заступник генерального директора АТ "Київпроект" Володимир Чекмарьов, представляючи комплексну схему розвитку транспорту міста Києва до 2020 року.
Також планується створення шести станцій на Куренівсько-Червоноармійській лінії й восьми на Сірецько-Печерській.
ЛІГАБізнесІнформ
Ці заходи передбачені в комплексній схемі розвитку транспорту в місті Київ на період до 2020 року, яка обговорювалася у п'ятницю на розширеному засіданні колегії виконавчого органу Київської міської ради.
У системі розвитку приміського й зовнішнього транспорту також передбачено перенести низку приміських маршрутів на північне півкільце, ліквідувати Центральний автовокзал, автостанцію "Поділ", "Південна" й "Дачна" і реконструювати автостанції "Дарниця" й "Полісся".
Кінцеві пункти приміських маршрутів будуть розташовуватися в районі периферійних станцій метрополітену. Закриються пункти зупинок біля станцій "Лівобережна" й "Нивки".
Крім того, передбачається почати будівництво вантажного річкового порту в районі міста Українка, що дозволить поступово перенести вантажні райони з гавані на Подолі.
Передбачається, що обсяги перевезень річковим транспортом зростуть із 2,3 до 8,5 мільйонів тонн на рік. Обсяги пасажирських перевезень авіатранспортом передбачається збільшити з 0,9 до 4,6 мільйонів пасажирів на рік.
Також передбачене спорудження аеровокзальних комплексів в аеропортах "Бориспіль" й "Київ".
Також до 2020 року в Києві планується ввести в експлуатацію дві нові лінії метрополітену: Подольсько-Воскресенську від станції "Братиславська" до станції "Соломенська" і Лівобережну лінію від станції "Милославська" до станції "Броварський проспект".
Про це повідомив заступник генерального директора АТ "Київпроект" Володимир Чекмарьов, представляючи комплексну схему розвитку транспорту міста Києва до 2020 року.
Також планується створення шести станцій на Куренівсько-Червоноармійській лінії й восьми на Сірецько-Печерській.
ЛІГАБізнесІнформ