Українські жінки більше люблять запах Ющенка, ніж Януковича
Середа, 9 березня 2005, 10:56
В Україні до свята 8 березня з'явилася серія парфумів із політичним підтекстом.
Нова лінія із 7 ароматів була створена фірмою "Російська косметика" і має 4 помаранчеві та 3 біло-блакитні парфуми, повідомляє BBC.
Кожен аромат має назву дня чергового туру президентських виборів – 31 жовтня, 21 листопада, 26 грудня – в обох жовтогарячих та біло-блакитних варіантах.
Ще один помаранчевий парфум представляє день інавгурації президента Ющенка – 23 січня, і за ароматом схожий на Miracle, одні з найпопулярніших парфумів від Lancome.
А біло-блакитні парфуми 21 листопада, коли, за рішенням Центральної виборчої комісії переміг Віктор Янукович, мають аромат, чимось схожий на не менш відомі Hugo Boss.
За оцінками продавців, наразі краще продаються помаранчеві аромати. Серед них найбільшим попитом користується день інавгурації – 23 січня, потім йдуть перший і третій тури виборів – 31 жовтня та 26 грудня. Гірке і неоднозначне 21 листопада ризикують купувати лише молоді впевнені жінки.
Але загалом виробники політичних ароматів розраховують, що до весняних свят розпродадуть всю колекцію, що налічує лише 15 тисяч екземплярів.
Нова лінія із 7 ароматів була створена фірмою "Російська косметика" і має 4 помаранчеві та 3 біло-блакитні парфуми, повідомляє BBC.
Кожен аромат має назву дня чергового туру президентських виборів – 31 жовтня, 21 листопада, 26 грудня – в обох жовтогарячих та біло-блакитних варіантах.
Ще один помаранчевий парфум представляє день інавгурації президента Ющенка – 23 січня, і за ароматом схожий на Miracle, одні з найпопулярніших парфумів від Lancome.
А біло-блакитні парфуми 21 листопада, коли, за рішенням Центральної виборчої комісії переміг Віктор Янукович, мають аромат, чимось схожий на не менш відомі Hugo Boss.
За оцінками продавців, наразі краще продаються помаранчеві аромати. Серед них найбільшим попитом користується день інавгурації – 23 січня, потім йдуть перший і третій тури виборів – 31 жовтня та 26 грудня. Гірке і неоднозначне 21 листопада ризикують купувати лише молоді впевнені жінки.
Але загалом виробники політичних ароматів розраховують, що до весняних свят розпродадуть всю колекцію, що налічує лише 15 тисяч екземплярів.