Квитки на "Євробачення" будуть в касах з 25 квітня?
Понеділок, 28 березня 2005, 12:56
Виконавчий директор "Євробачення" Сванте Стокселіус не задоволений ситуацією в Україні із продажем квитків на конкурс.
Про це він розповів в інтерв'ю газеті "Сегодня".
Відповідаючи на питання, яка зараз головна проблема в підготовці до "Євробачення", Стокселіус відповів: "Найбільша проблема - час".
"Це наш головний ворог, тому що ми жахливо відстаємо від запланованого графіка. Але, на щастя, багато чого вже встигли зробити, я маю на увазі підписання угоди з Палацом спорту про проведення концертів на його майданчику", - відзначив він.
На питання про готовність Палацу спорту, Стокселіус відповів, що бачив його кілька днів тому, він не готовий. "Але він і не повинен бути готовий до травня. Думаю, у травні всі роботи завершаться", - додав він.
Стокселіус відзначив, що йому "не подобається, яким чином здійснюється продаж квитків".
"Спочатку оголосили, що в продаж вони надійдуть 21 лютого, потім дату початку реалізації квитків перенесли на 21 березня. Але й дотепер вони не надійшли в продаж — їх можна резервувати тільки через Інтернет", - відповів Стокселіус.
На питання, чи траплялося подібне в історії конкурсу із квитками, він відповів, що "без проблем жодного разу не обходилося", наприклад, у Туреччині в минулому році теж затримувався продаж квитків.
"Але можу сказати, що підготовка до проведення конкурсу в Україні, мабуть, одна із найбільш проблематичних з тих, що за моєї пам'яті", - зауважив він.
Що стосується офіційних українських сувенірів, присвячених "Євробаченню", Стокселіус відзначив, що для тих, хто приїде в Україну на конкурс, і ніколи тут раніше не був - це буде здорово, "купити тут щось дуже традиційне".
"Думаю, це саме те, що їм сподобається. Хоча, звичайно, ті, хто живе тут від народження, можуть вважати такі сувеніри малоцікавими", - додав він.
Про пісню "Гринджоли" Стокселіус сказав, що "чув цю пісню кілька днів тому назад, в одному з ресторанів, де її передавали по радіо".
"У ній непоганий ритм. Що стосується тексту, звичайно ж, ми не проти найрізноманітніших текстів. Адже це ж нудно, коли всі пісні тільки про любов. Однак вони не повинні бути про політика", - додав він.
Водночас прес-аташе "Євробачення-2005" Марко Маркович в інтерв’ю "Українській правді" повідомив, що журналіст газети "Сегодня" спілкувався зі Стокселіусом близько тижня тому. Тому інформація, подана в інтерв’ю, є застарілою.
Зараз квитки можна "без проблем" замовити через Інтернет, а 25 квітня вони з’являться в продажу в касах, наголосив Маркович.
Перевірити правдивість сказаного можна тут:
Olvia.com.ua
Eurovision2005
Читайте також:
Українське "Євробачення". Як придбати квитки, якщо їх немає
Про це він розповів в інтерв'ю газеті "Сегодня".
Відповідаючи на питання, яка зараз головна проблема в підготовці до "Євробачення", Стокселіус відповів: "Найбільша проблема - час".
"Це наш головний ворог, тому що ми жахливо відстаємо від запланованого графіка. Але, на щастя, багато чого вже встигли зробити, я маю на увазі підписання угоди з Палацом спорту про проведення концертів на його майданчику", - відзначив він.
На питання про готовність Палацу спорту, Стокселіус відповів, що бачив його кілька днів тому, він не готовий. "Але він і не повинен бути готовий до травня. Думаю, у травні всі роботи завершаться", - додав він.
Стокселіус відзначив, що йому "не подобається, яким чином здійснюється продаж квитків".
"Спочатку оголосили, що в продаж вони надійдуть 21 лютого, потім дату початку реалізації квитків перенесли на 21 березня. Але й дотепер вони не надійшли в продаж — їх можна резервувати тільки через Інтернет", - відповів Стокселіус.
На питання, чи траплялося подібне в історії конкурсу із квитками, він відповів, що "без проблем жодного разу не обходилося", наприклад, у Туреччині в минулому році теж затримувався продаж квитків.
"Але можу сказати, що підготовка до проведення конкурсу в Україні, мабуть, одна із найбільш проблематичних з тих, що за моєї пам'яті", - зауважив він.
Що стосується офіційних українських сувенірів, присвячених "Євробаченню", Стокселіус відзначив, що для тих, хто приїде в Україну на конкурс, і ніколи тут раніше не був - це буде здорово, "купити тут щось дуже традиційне".
"Думаю, це саме те, що їм сподобається. Хоча, звичайно, ті, хто живе тут від народження, можуть вважати такі сувеніри малоцікавими", - додав він.
Про пісню "Гринджоли" Стокселіус сказав, що "чув цю пісню кілька днів тому назад, в одному з ресторанів, де її передавали по радіо".
"У ній непоганий ритм. Що стосується тексту, звичайно ж, ми не проти найрізноманітніших текстів. Адже це ж нудно, коли всі пісні тільки про любов. Однак вони не повинні бути про політика", - додав він.
Водночас прес-аташе "Євробачення-2005" Марко Маркович в інтерв’ю "Українській правді" повідомив, що журналіст газети "Сегодня" спілкувався зі Стокселіусом близько тижня тому. Тому інформація, подана в інтерв’ю, є застарілою.
Зараз квитки можна "без проблем" замовити через Інтернет, а 25 квітня вони з’являться в продажу в касах, наголосив Маркович.
Перевірити правдивість сказаного можна тут:
Olvia.com.ua
Eurovision2005
Читайте також:
Українське "Євробачення". Як придбати квитки, якщо їх немає