Червоненко показав фото Пінчука, Ахметова і Тарути, які заважають вичищати гній
Субота, 19 березня 2005, 12:46
Міністр транспорту Євген Червоненко заявляє про спротив з боку колишніх олігархів через рішення підняти тарифи на перевезення.
"Вся кампанія, яку почали промисловці, олігархи – це не до мене. Я менеджер, а остаточне рішення приймає уряд. Я підтримую позицію прем'єр-міністра", - сказав Червоненко.
"Ми кожен рік дотуємо "Укрзалізницю", а "Укрзалізниця" дотує виробника", - сказав Червоненко. За його словами, підвищення тарифів призведе лише до зменшення надприбутків металургів.
При цьому Червоненко на кілька секунд показав журналістам слайд із фото людей, які лобіюють непідвищення тарифів. На слайді були зображені Пінчук (Інтерпайп), Ахметов (СКМ), Тарута (Індустріальний союз Донбасу), Сацький (Запоріжсталь), Коломойський (Приват).
Він додав, що при цьому прикриваються інтересами людей, які постраждають від підвищення цін. За словами Червоненка, це призведе до подорожчання хлібу менше ніж на копійку
Щодо цін на пасажирські потяги, то, за словами Червоненка, купейні місця в потязі Київ-Львів піднімуться на 13 гривень, Київ-Одеса – на 14 гривень, Київ-Симферополь – на 20 гривень, ціна на потяг Київ-Дніпропетровськ підвищаться з 24 до 35 гривень.
Коли журналісти сказали, що це неправильні дані, бо потяг до Дніпропетровська коштує 50 гривень, Червоненко сказав, що користується даними "відповідального заступника міністра".
"Пасажирські тарифи у нас в декілька разів менше, ніж в СНД", - сказав також Червоненко.
Він також повідомив, що ціни на приміські та плацкартні потяги підвищуватися не будуть, а виручені кошти будуть направлені на купівлю "європейських вагонів"
"Фахівці порахували, що якщо залізницю залишити в тому стані, в якому вона є, то на залізницю очікує колапс", - сказав також Червоненко.
За словами Червоненка, при ньому вперше склали баланс "Укрзалізниці". "Мій попередник (Георгій Кірпа) прийняв залізницю з балансом плюс три мільярди, а віддав – з мінус сім мільярдів".
"Ми вскрили пухлину, вичищаємо гній і метастази, щоб дійти до здорової тканини", - сказав він.
Червоненко також навів ще один випадок корупції, коли гроші за будівництво мосту через Дніпро йшли до Сингапуру, а конструкції мав постачати завод з міста Кургана (Росія).
Українська правда
"Вся кампанія, яку почали промисловці, олігархи – це не до мене. Я менеджер, а остаточне рішення приймає уряд. Я підтримую позицію прем'єр-міністра", - сказав Червоненко.
"Ми кожен рік дотуємо "Укрзалізницю", а "Укрзалізниця" дотує виробника", - сказав Червоненко. За його словами, підвищення тарифів призведе лише до зменшення надприбутків металургів.
При цьому Червоненко на кілька секунд показав журналістам слайд із фото людей, які лобіюють непідвищення тарифів. На слайді були зображені Пінчук (Інтерпайп), Ахметов (СКМ), Тарута (Індустріальний союз Донбасу), Сацький (Запоріжсталь), Коломойський (Приват).
Він додав, що при цьому прикриваються інтересами людей, які постраждають від підвищення цін. За словами Червоненка, це призведе до подорожчання хлібу менше ніж на копійку
Щодо цін на пасажирські потяги, то, за словами Червоненка, купейні місця в потязі Київ-Львів піднімуться на 13 гривень, Київ-Одеса – на 14 гривень, Київ-Симферополь – на 20 гривень, ціна на потяг Київ-Дніпропетровськ підвищаться з 24 до 35 гривень.
Коли журналісти сказали, що це неправильні дані, бо потяг до Дніпропетровська коштує 50 гривень, Червоненко сказав, що користується даними "відповідального заступника міністра".
"Пасажирські тарифи у нас в декілька разів менше, ніж в СНД", - сказав також Червоненко.
Він також повідомив, що ціни на приміські та плацкартні потяги підвищуватися не будуть, а виручені кошти будуть направлені на купівлю "європейських вагонів"
"Фахівці порахували, що якщо залізницю залишити в тому стані, в якому вона є, то на залізницю очікує колапс", - сказав також Червоненко.
За словами Червоненка, при ньому вперше склали баланс "Укрзалізниці". "Мій попередник (Георгій Кірпа) прийняв залізницю з балансом плюс три мільярди, а віддав – з мінус сім мільярдів".
"Ми вскрили пухлину, вичищаємо гній і метастази, щоб дійти до здорової тканини", - сказав він.
Червоненко також навів ще один випадок корупції, коли гроші за будівництво мосту через Дніпро йшли до Сингапуру, а конструкції мав постачати завод з міста Кургана (Росія).
Українська правда