Кірпа розікрав 1,7 млрд. гривень німецького кредиту, виділеного на міст через Дніпро?
Четвер, 17 березня 2005, 18:08
Нове керівництво "Укрзалізниці" відзначає нецільове використання майже 1,7 млрд. грн., призначених для будівництва автомобільно-залізничного мосту через річку Дніпро в Києві.
Як повідомив на прес-конференції у четвер генеральний директор "Укрзалізніці" Зенко Афтаназів, із 700 млн. доларів (близько 3,8 млрд. гривень.) кредиту Deutsche Bank, наданого на спорудження мосту, на сьогодні витрачено 2 млрд. грн.
В той же час, в актах про виконані роботи з будівництва мосту вказується лише 320 млн. грн., наголосив гендиректор "Укрзалізниці".
За словами Афтаназіва, питання про те, де поділися решта грошей з витрачених 2 млрд. грн., на даний момент вивчає Контрольно-ревізійне управління, прокуратура і Служба безпеки України.
При цьому він відзначив, що це питання взагалі слід розглядати на рівні Ради національної безпеки і оборони України, оскільки "роботи розпочато - а грошей немає".
Афтаназів наголосив, що "міст доведеться добудувати, але не відомо, у які терміни і за яким проектом". За його словами, на сьогодні немає проекту будівництва - є лише технічне завдання, за яким і була реалізована частина робіт.
Афтаназів додав, що у нового керівництва "Укрзалізниці" є також питання і щодо будівництва Дарницького вокзалу.
Як відомо, Кабінет Міністрів України схвалив техніко-економічне обгрунтування будівництва нового залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві (з підходами) на залізничній ділянці Київ-Московський - Дарниця розрахунковою вартістю 3 млрд. 897,6 тис. грн. Це закріплено у розпорядженні уряду від 15 жовтня 2004 року №733-р. З цієї суми на будівельні роботи передбачено 2 млрд. 653,5 тис. грн.
15 липня 2004 року в Києві розпочалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через Дніпро. Замовником проектування і будівництва мосту виступає державне територіально-галузеве об'єднання "Південно-західна залізниця". Будівництво мосту і вокзалу планується завершити в 2006 році.
У жовтні 2004 року уряд надав Deutsche Bank - переможцю тендеру з надання кредиту під будівництво переходу, державні гарантії на кредит у розмірі 700 млн. дол. для будівництва автомобільно-залізничного мосту через Дніпро.
На початку лютого 2005 року начальник будівництва мосту Володимир Панафітін повідомляв, що в нього вкладено вже 2 млрд. грн.
За даними Панафітіна, зокрема, наперед сплачено за всі 55 тис. тонн металоконструкцій мосту. Крім того, для половини мостового переходу вже закуплено всю необхідну арматуру.
Начальник будівництва також повідомив тоді, що затримок у будівництві мосту, яке почалося з листопада 2004 року, немає, "а по окремих видах робіт спостерігається навіть випередження графіків". Він відзначив, що завершення будівництва, відповідно до графіка, заплановане на 4 листопада 2006 року.
УНІАН
Як повідомив на прес-конференції у четвер генеральний директор "Укрзалізніці" Зенко Афтаназів, із 700 млн. доларів (близько 3,8 млрд. гривень.) кредиту Deutsche Bank, наданого на спорудження мосту, на сьогодні витрачено 2 млрд. грн.
В той же час, в актах про виконані роботи з будівництва мосту вказується лише 320 млн. грн., наголосив гендиректор "Укрзалізниці".
За словами Афтаназіва, питання про те, де поділися решта грошей з витрачених 2 млрд. грн., на даний момент вивчає Контрольно-ревізійне управління, прокуратура і Служба безпеки України.
При цьому він відзначив, що це питання взагалі слід розглядати на рівні Ради національної безпеки і оборони України, оскільки "роботи розпочато - а грошей немає".
Афтаназів наголосив, що "міст доведеться добудувати, але не відомо, у які терміни і за яким проектом". За його словами, на сьогодні немає проекту будівництва - є лише технічне завдання, за яким і була реалізована частина робіт.
Афтаназів додав, що у нового керівництва "Укрзалізниці" є також питання і щодо будівництва Дарницького вокзалу.
Як відомо, Кабінет Міністрів України схвалив техніко-економічне обгрунтування будівництва нового залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві (з підходами) на залізничній ділянці Київ-Московський - Дарниця розрахунковою вартістю 3 млрд. 897,6 тис. грн. Це закріплено у розпорядженні уряду від 15 жовтня 2004 року №733-р. З цієї суми на будівельні роботи передбачено 2 млрд. 653,5 тис. грн.
15 липня 2004 року в Києві розпочалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через Дніпро. Замовником проектування і будівництва мосту виступає державне територіально-галузеве об'єднання "Південно-західна залізниця". Будівництво мосту і вокзалу планується завершити в 2006 році.
У жовтні 2004 року уряд надав Deutsche Bank - переможцю тендеру з надання кредиту під будівництво переходу, державні гарантії на кредит у розмірі 700 млн. дол. для будівництва автомобільно-залізничного мосту через Дніпро.
На початку лютого 2005 року начальник будівництва мосту Володимир Панафітін повідомляв, що в нього вкладено вже 2 млрд. грн.
За даними Панафітіна, зокрема, наперед сплачено за всі 55 тис. тонн металоконструкцій мосту. Крім того, для половини мостового переходу вже закуплено всю необхідну арматуру.
Начальник будівництва також повідомив тоді, що затримок у будівництві мосту, яке почалося з листопада 2004 року, немає, "а по окремих видах робіт спостерігається навіть випередження графіків". Він відзначив, що завершення будівництва, відповідно до графіка, заплановане на 4 листопада 2006 року.
УНІАН