В офісі Ющенка бачать, як усі хочуть примазатися до "помаранчевої революції"
Середа, 9 лютого 2005, 11:45
Прес-секретар президента України Ірина Геращенко спростувала заяви американської піар-компанії "Rock Creek Creative" про те, що вона розробила інформаційну стратегію "помаранчевої революції".
Ця компанія поширила повідомлення, у якому заявляла про свою причетність до "розробки інформаційної стратегії, бренда й політики для інтернет-сайту "помаранчевої революції".
"Розробкою сайтів передвиборчої кампанії кандидата в президенти Ющенка займалися винятково українські дизайнери й програмісти", - сказала Геращенко, слова якої наводить РІА "Новості".
За словами Геращенко, у кандидата в президенти було два сайти - персональна веб-сторінка Ющенка і сторінка його штабу "Наша Україна".
Геращенко відзначила, що зараз, після виборів, "стало модним заявляти про свою участь у так званій "помаранчевій революції" й особливо - на стороні Ющенка"
"І багато хто зараз хочуть на цьому заробити для себе політичні капітали", - сказала Геращенко.
Як відомо, у середу американська піар-фірма "Rock Creek Creative" заявила, що створила сайт "помаранчевої революції". Однак виявилося, що ця фірма всього лише розробила сайт для однієї міжнародної конференції, яка відбулася рік тому з ініціативи Бориса Тарасюка.
Читайте також:
ПІАР-ФІРМА ЗІ США "ПРИМАЗУЄТЬСЯ" ДО ПОМАРАНЧЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
Ця компанія поширила повідомлення, у якому заявляла про свою причетність до "розробки інформаційної стратегії, бренда й політики для інтернет-сайту "помаранчевої революції".
"Розробкою сайтів передвиборчої кампанії кандидата в президенти Ющенка займалися винятково українські дизайнери й програмісти", - сказала Геращенко, слова якої наводить РІА "Новості".
За словами Геращенко, у кандидата в президенти було два сайти - персональна веб-сторінка Ющенка і сторінка його штабу "Наша Україна".
Геращенко відзначила, що зараз, після виборів, "стало модним заявляти про свою участь у так званій "помаранчевій революції" й особливо - на стороні Ющенка"
"І багато хто зараз хочуть на цьому заробити для себе політичні капітали", - сказала Геращенко.
Як відомо, у середу американська піар-фірма "Rock Creek Creative" заявила, що створила сайт "помаранчевої революції". Однак виявилося, що ця фірма всього лише розробила сайт для однієї міжнародної конференції, яка відбулася рік тому з ініціативи Бориса Тарасюка.
Читайте також:
ПІАР-ФІРМА ЗІ США "ПРИМАЗУЄТЬСЯ" ДО ПОМАРАНЧЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ