Червоненко виставить на аукціон "Майбах" Кірпи
Середа, 9 лютого 2005, 11:16
Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи.
Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пишуть "Столичні новини".
Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти.
Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.
Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі.
"Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.
"Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.
Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тому, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".
Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.
Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом.
"Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пишуть "Столичні новини".
Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти.
Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.
Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі.
"Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.
"Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.
Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тому, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".
Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.
Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом.
"Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.